Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Sen o guru, o cvičení a o sexu...

Co se stane, když čtu blogera, přemýšlím o problémech v domovech důchodců, myslím na sex a nemám nové plavky na plavecký kurz? Že je to nemožná kombinace?  Můj mozek to vše zašmodrchá... a vyplivne takový sen. Doporučuji číst vsedě.

***

Četla jsem blog pana Šika o tom, jak lidé, kteří chtějí být zdraví, cvičí někde na horách ve sněhu a pijou jedovatou vodu. (zde) A protože moje myšlenky jsou fakt chaotické, v noci jsem měla tenhle sen.

***

"Přijď večer ke mně." Jako opravdu? Večer k němu? Hm... moje fantazie se rozjela na plné obrátky, ale radši zůstanu při zemi. Chcete vědět, kdo mne kam zval?

Začnu od píky. 

***

Byla jsem na horách. Všude plno sněhu, jak psal pan Šik, leskl se a modral (už nevím, jestli to takhle přesně psal)... 

Nádherná dovolená v klidu a tichu. Procházka... No, to si asi umíte představit sami.

Při návratu do hotýlku jsem viděla skupinku lidí, kteří se pod vedením jistého předcvičovatele ukláněli a ‘vítali slunce’. Už při prvním pohledu mi bylo jasné, kdo to je.

Pekelník Lucius. Kde ten se tady, kruci, bere? 

Dnes tu byl zřejmě inkognito.........., neměl ani oháňku. Vypadal tak na čtyřicet (prostě mlaďoch, vlastně ještě takové děcko), byl vyrýsovaný, samý sval a šlacha, zarostlý tak akorát (teď popisuju tvář), hlavina skoro holá. Byl stejně polonahý, jako guru pana Šika, jen na sobě neměl trenýrky, ale tanga!

Fakt!

Normálně cvičil v tangách. Brrr... odvrátila jsem zrak z čerchmanta na nadšené cvičence. K mému údivu, tam bylo přesně tolik žen jako mužů, tzn. páry, aha takže buď seznamka nebo swingers (jo, takhle pracuje můj mozek). Věk párů? Jistě hodně přes sedmdesát. Hm... zajímavé.

A jejich oblečení? Teda! Všichni do jednoho byli oblečeni do cvičebních úborů osmdesátých let. Že nevíte?

Ženy, ačkoliv všechny překročily vysoký věk a jejich těla byla velmi kyprá, měly legíny a přes ně tanga, nahoře lambádu (kdo neví, krátké upnuté tílko jen nad pupík) a vysoké podkolenky shrnuté ke kotníkům.

Muži? Trenkové legíny a klasické tílko.

Nemrzli, asi byli všichni otužilí. To jen já se klepala zimou.

Když jsem je míjela a už se těšila na svařák a horkou vanu, uslyšela jsem výkřik.

"Svlíkat!!!" bylo to na mě.

Poznal mě a to byl průšvih! To zas bude dovolená, blesklo mi hlavou a zrychlila jsem.  

"To určitě!" prskla jsem zmrzle na vůdce.

"Neblbni a svleč se." můj prostředníček vyletěl a já vyplázla jazyk.

Svlíkat? A Já? Před lidmi? Chichi. Jen když opravdu musím.

Utekla jsem. 

***

Nebránila jsem se ale jejich společnosti, takže už další den jsme společně snídali a konverzovali. Guru-Lu si hlídal místo vedle mě, cítila jsem, že je lehce majetnický. Asi mu se mnou bylo dobře. Možná, že měl choutky... co já vím?! (bylo to velmi příjemné, přitahoval mne, jako vždy hmmm...) 

Občas prohodil pár dvojsmyslných obratů, které já ale nepochopila (sorry jako, ale když se to neřekne přímo, nevím vocogou!), ale ostatní se usmívali a červenali jako míšenská jablíčka.

Při soukromém posezení na terase jsem se dozvěděla, že celá skupinka je zde pro fyzické potěšení. JO! Věděla jsem to. Přijeli si užívat. Páry celé dny trávily ve cvičení a trénování sexuálních* pozic, které pak využili v praxi.

Ano, tak tenhle je tu teda správně! Ten ví co a jak...

Když mi ukazoval, jak všelijak jdou smotat nohy kolem těla a zlomit páteř v pase, žasla jsem, jak to ty stařenky vůbec zvládly.

Nezvládly, samozřejmě, že ne. A tak jejich namožená těla a natažené svaly pekelný guru masíroval ve svém pokoji každý večer až do časných ranních hodin. V tomto snu byl zvláštní. V noci mazal staré ženy a ve dne mi skládal jednu poklonu za druhou. Líbilo se mi to, mám ráda lichotky a zvláště pak od něj. 

Cítila jsem jiskření, ale... Nějak nebyl čas... nebo možná chuť, když jsem si vzpomněla na ta tanga. Něco mi na něm zkrátka nesedělo.

***

"Přijď večer ke mně." řekl po večeři úplně nahlas a celá jídelna se otočila. Jako opravdu? Večer k němu? Poslední noc? 

No snad tam nebude pobíhat ve cvičebním a nalije mi alespoň tramín. Proč nezkusit společný večer. Třeba budou svíčky a tantra nebo erotická jóga...

"Přijď nalehko," ještě mrknul a já nevěděla, jak moc nalehko si to představuje.

Fajn, moje spací košile (je fakt moc sexy, když pod ní nic nemám), ale pro jistotu jsem to doladila spodním prádlem. A punčoškami. Vybavená jako lehká děva jsem zaklepala na jeho dveře.

Byly svíčky, byla éterická Enya, byly vonné tyčinky. Chachá, bylo i bílé víno a? hm... rulanda šedá, ach! lepší než tramín.

"Počkej, stůj." zastavil mne, když jsem chvátala kopnout tam dvě deci, abych se zbavila studu a trémy. "Zůstaň tak!"

Uprostřed místnosti jsem stála jako tvrdé Y. Chodil kolem mne a zkoušel různé polohy mých rukou a nohou, skoro jako by mne chtěl fotit. Rozepnul mi košili..., dobře, už to asi začne, začala jsem se těšit. 

"Podáš mi víno?" škemrala jsem jako alkoholik.

Otočil se ke stolku. "To není pro tebe." řekl stroze a suše. Když mi sklouzla košile z ramen,  ještě upravil ramínko podprsenky, aby vypadala ‘jakožepadá’.

Proč? Pochopila jsem záhy.

Ťuk, ťuk! Lekla jsem se. Kdo? Co? Proč?

Otevřel a vešly tři ženy v důchodovém věku. Všechny bylo oblečeny jako do bordýlku. NE! Nevěřila jsem vlastní očím, tohle snad???

Viděl moji nespokojenost a přispěchal mi na pomoc.

"Neboj, o nic nejde, jen tu budeš stát a dívat se." dívat? snad ne na ...? viděl, že nerozumím.

"Potřebuju vzpruhu, abych je všechny uspokojil. Chápej, pohled na tebe je lepší..." vrazil mi do ruky deci a pobídl mne k napití. Chtělo se mi zvracet.

"Nebude to dlouho trvat," řekl, svlíkl župan a zůstal v titěrných tangách. Ble! Kopla jsem tam víno. Dámy tleskaly.

"Lu, když jsem vyslovila přání dívat se, jak se miluješ..., představovala jsem si to úplně jinak." uviděl moje rozpaky.

"Potřebuju VÍC vína!" řekla jsem rázně. "Mnohem víc!" dolil další decku.

Dámy se culily, byly dychtivé a nechtěly čekat. Kopla jsem tam druhou deci. Tohle nedám, tohle nedám.

Co se dělo pak? No co asi?!

SEX! BOŽE!!! 

Sex třech roztoužených starých dam (pardon starších) a jednoho muže, mého muže. Teda ne že by nebylo na co se koukat. Musím uznat, že jeho apetit mne vlastně okouzlil nebo vyděsil? Hned tři ženy? V jejich věku?

A kdy sakra přijdu na řadu já? Samozřejmě, že nikdy.

Byla to dlouhá noc. Nekonečně dlouhá... Těch deci jsem tam nalila ještě dost. Když bylo dokonáno, dostalo se mi ještě pozvání na koupačku v místní studánce.

Byla jsem na mol. 

Ale co? Když už jsem přežila pohled na souložící čtyřku, koupání dám taky. Po takovéhle noci mi bylo úplně jedno, že jsme všichni nazí, skočila jsem do toho chladu a pomalu se nořila hlouběji a hlouběji do černé ledové vody.

Dech mi začal pomalu docházet, ale já nemohla ven, protože při pohledu vzhůru, mne děsily rozkroky těch dam a miniaturní chlouba (tedy chloubka) jejich (mého) milého guru, o kterém jsem dosud nevěděla, že ho nevzrušují ženy přes čtyřicet ale přes sedmdesát. 

Utrpěla jsem porážku. Dal přednost jim před mými vnady, před mojí roztoužeností. Ó, jak tohle bolelo! Přiznám se, že jsem se probudila zpocená až ... úplně všude.

Sakra. Sakra. Sakra!

Prohrála jsem boj se ženami vyndávajícími si protézy z úst, se ženami, které neřešily výšku ani váhu, se ženami, které neřešily nic, jen si chtěly vychutnat slast až do konce.

Už aby mi bylo aspoň šedesát!

(* slovo sexuálních se mi podařilo napsat až na počtvrté, jde to se mnou od desíti k pěti)

***

... my se rozhodli sebe se vzdát ...

... když mě zradíš, tak vykrvácím ...

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 27.2.2020 5:00 | karma článku: 13,34 | přečteno: 672x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Obří požár haly se škodou 1,8 miliardy založil člověk, technickou závadu vyloučili

3. května 2024  11:15

Příčinou rozsáhlého požáru průmyslové haly v Žebráku na Berounsku, který loni v létě podle policie...

Učil na škole scientologů. Manipulují dětmi a vydělají miliony, líčí pedagog

3. května 2024  11:15

Premium Jsou mezi námi a i přes snahu se skrývat tahají za nitky v různých sektorech. Řeč je o...

Část vykolejené soupravy u Klínce vyprostili. Dva vagony zůstávají kus od tratě

3. května 2024  11:11

Nehodový vlak Správy železnic (SŽ) v noci na pátek vrátil na koleje hnací soupravu osobního vlaku...

Kopání do mrtvol, říká o rozsudku bývalý příslušník StB. Padly podmínky

3. května 2024  11:09

Dvě dvouleté a jednu tříletou podmínku uložil ve čtvrtek Obvodní soud pro Prahu 1 trojici bývalých...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.