Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

I ti první měli problémy, nejste v tom sami lidičky (opět Adam a Eva?)

Když spolu dva nemluví a svěří své problémy třetí osobě... Jak to dopadne, když to udělají ti první dva a spolehnou se na toho nepravého? Vlastně ...

Pro připomenutí...první díl, který byl vlastně druhý :)) 

A...druhý díl, který byl první :)) 

Jo, ještě prožili vánoce...

Máte v tom chaos? Pak je vše v pořádku, protože já jsem chaotik.

A pokud máte dočteno a pochopili jste, můžete pokračovat dál.

***

LUSK! 

Adam se převaluje v posteli a moc se mu nechce. Něco (někdo) mu našeptává (my víme, kdo): "Tak Adame, vzmuž se, přece! Jsi chlap nebo ne? Chichi..."

"Evi?" Přejede prstem po zadečku. 

'Ježíšikriste,' dá Evička oči v sloup. 'Už zase?' Ale jako by ji něco říkalo: "Evi, jen se mu předveď v celé své kráse. Roztrhej ho na cucky."

***

Adam.

Leží jako mrtvola, vycucaný, unavený. Sex je fajn, ale tohle rodeo... to je až až. Osahá si odřenou chloubu: 'Ta ti dává, viď?'

"Adame, Adame," kroutí hlavou Lucius. (chyběl vám? mně tedy chybí...)

"Co?" otočí se k němu vztekle. "Přece, pořád mi našeptáváš, že jsem chlap, ať jí to ukážu, kdo je tady pánem."

"Ale mě nemusíš poslouchat, nejsem tvůj otec. Můžeš být klidně sám sebou. Normálně řekni: 'Evi, dnes nee.' A je to."

"Zbláznil ses?!! Jak budu vypadat? Jako neschopný uspokojit svou ženu!"

"Jsem tu ještě já... a já rád zaskočím, když bude třeba."

"Jdi k čertu, Luciusi! Na to zapomeň!" Ukazuje pěst. "Radši vymysli něco... já nevím, něco, abych si odpočinul."

"Mám ji Evě zašít?" zasměje se nahlas svému vtipu. Adamovi to moc legrační nepřijde.

"Hahaha..." máchne nad ním rukou.

***

Eva si oplachuje svůj červený klín. 

"Au," sykne, "co to do toho Adama vždycky vjede? Mohl by trochu ubrat."

Usedne v tůňce a libuje chladu. Ještě než ho uvidí, ucítí ho. Lucius smrdí na hony daleko a dupe jako slon. Jen smutně zvedne hlavu.

"Ale, copak, copak, Evi?" Hlas má vážný, ale v obličeji je poznat, že se jí posmívá.

"Nech toho!" Vzdychne.

"Evi?" přisedne k ní na bobek. "Copak?" pohladí její tvář.

"Ale," zakroutí hlavou, "Adam..."

Čerchmant se zazubí. "Je to bejk, viď?! Viděl jsem vás."

"Cože? Ty šmíráku jeden!" V rozčilení zapomene na svou nahotu a zvedne se z vody.

"Vrr, mňam, hmmm..." Olízne se mlsně. "Nedíval jsem se, neboj. Ale teď se dívám!"

Zatáhne ho něžně za roh a schová se do vody.

"Mám ji celou bolavou, on snad není člověk." Hladí si své chmýří.

"Ukaž!" Sápe se na ní Lucius. Eva ho plácne.

"Evičko..." šeptá ji do vlasů, "já tě přece znám do nejmenších detailů. To já vymyslel tvoji mušličku, tu jeskyňku něhy, já tvaroval tvá překrásná ňadra a zadeček k obrazu svému." Zasnil se, byla to krása.

Eva se rdí jak poupě.

"Nestyď se, Evíku, přede mnou nemusíš."

"Lu, co mám dělat?" Dává hlavu do dlaní. "Myslím s Adamem?"

"Nechceš s ním spát?" Jsem tu já!" Mrkne na ní.

"Chci, chci, ale čtyřikrát za den! Už nemůžu."

"Tak mu to řekni."

"To nemůžu, budu vypadat jako nudná buchta."

Lucius přemýšlí, závity se mu zapalují.

"Chtělo by to nějakou pauzu." mluví nahlas a drbe se ve vousech. Vymýšlí zas nějakou čertovinu.

"Luciusku, dokud nebudu do krve, nepřestane."

"To je ono!" zajásá. "Budeš mít menstruaci!" (vím, vím, tenhle příběh nehraje s příběhem zde...)

"Co to je?"

"To je prakticky taková týdenní dovolená. Pro vás pro oba, ty budeš krvácet a on bude mít volno."

"Cože, on bude mít volno?" 

"Ne, ne samozřejmě, TY... budeš mít volno. To by šlo, ne?!"

A čert luskl a bylo to!

***

"Adame, Adame, ode dneška bude mít Eva své dny." Volá z daleka.

"Co?" Adama nechápe.

"No, přemýšlel jsem, jak ti ulevit od funkce alfasamce... Evička bude mít týden nemocnou mušlínu a ty můžeš jít na ryby."

"Opravdu?" zaraduje se Áda, "a Taťka stále, ať si na tebe dávám pozor..." Plácnou si, "ty jsi přitom tak milý strýček."

(Chichichi... ano, to on je)

***

"LUCIUSI!!!"

Po pár měsících stojí oba  rozzlobeně nad propastí a vzývají ďábla.

"Chichichi, copak je, vy moji cukroušci?"

"Bolí mě břicho a záda jako čert. A vrací se to každý měsíc, o tom si nic neříkal!" Vypadá naštvaně Evina.

"Je neustále protivná, má migrény a dokonce uklízecí dny. Nemůžeme na to vlítnout, kdykoliv mám chuť!" 

"Ale vždyť jste fňukali, že chcete pauzu..." Podívají se na sebe.

"Tys toho měl moc?"

"Jo," přiznal se Adam. "A ty?"

"Já taky."

"A proč jsi nic neřekl?"

"Já to řekl Luciusovi."

"Já taky." Plácne se přes čelo a první na ďábla slovně zaútočí.

"Ty zmetku jeden, pekelnej vocasatej"! Adam ji zachytí, byla by schopna ho možná i praštit!

"Klídek vy dva." Popochází na okraji propasti a oháňka mu poskakuje vzduchem. "Můžete se zlobit tak akorát sami na sebe. Nemluvíte spolu, neřešíte problémy a pak to takhle dopadá!"

"Koukej to dát zase zpátky!" Káže nazlobeně Eva. 

"Vidíš, taková je od té doby, co jsi ji zaklel..." Tajně ukazuje palcem na svou ženu Adam.

Ta ho v okamžiku spaluje pohledem. 

"Chichichi, chtělas to a ty taky, tak teď to máte! Nic se vracet nebude, líbí se mi Evičky bojovnost a tvoje nespokojenost. Neměli jste zlobit a mohli jste dál  žít v nevědomosti v ráji. Jenže to vy né!"

Už ho neposlouchají, drží se za ruce a líbají se.

"Já se bála, že by ses urazil, že tě odmítám."

"A já, že před tebou neobstojím jako muž."

"Ach, hlupáčku..."

"Lásko!"

Lucius by se rád dál díval na jejich erotické usmiřování, ale cítí, že nahoře na něj někdo čeká. Dostane přes prsty... 

***

"Nakonec jsi to udělal asi dobře, synu." Pochválí ho po dlouhém rozjímání Bůh.

***

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 23.1.2020 5:00 | karma článku: 13,88 | přečteno: 425x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.