Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Přestanu být zvědavá, přísahám.

"Jé, co to máš?" Jako zlodějka jsem rychle sahla do jeho náprsní díry v kožichu a vytáhla... brýle.                                                                                                               "NE!" Skoro vykřikl a chtěl mi je vzít. Ty už ale seděly na mém nose.

 

***

"K čemu je máš?"

"Aby mě neoslňovaly ohně pod kotly." uhnul pohledem = lhal. (už ho znám)

Rozhlížela jsem se v nich, ale nic zvláštního jsem neviděla. 

"Když mi je vrátíš, řeknu ti, co je to za brýle." Opravdu moc je chtěl zpět.

Nemám potřebu někoho provokovat a tak jsem mu je vrátila.

Schoval je do svého poklopce, věděl, že tam hledat nebudu.

"To jsou dušní brýle."

??? (mám nechápavý pohled docela často, když s ním mluvím... když on někdy mluví strašně složitě)

"Ukazují nám ještě za života lidí, kdo má jakou duši." 

"Něco jako rentgen?"

"Tak nějak..." 

Jsem zvědavá, někdy tvrdohlavá, manipulativní (prý), umanutá, občas drzá a když mi o něco jde, umím se zapřít a vydržet.

Moje zvědavost přerůstala v podivné nutkání, podívat se na mou duši. Jakpak asi vypadá?

"Luciusi?" zkoušela jsem to...

"NE! Nikdy!" 

"Ani nevíš, co jsem chtěla." byla jsem trochu uražená. Zase mě odsoudil dřív, než jsem... 

"Nikdo nesmí vidět svou duši."

***

"Jakou ji mám?" přitulila jsem se. Rty mu přitiskla na krk a očichávala jsem přitom jeho kůži. (ano, tohle by se dalo brát jako manipulace, ale když on taaak voní)

"Ty nevíš, jakou ji máš?" burácivě se zasmál. Objetí sílilo a jeho ruce putovaly k mému klínu.

A mé ruce?

Ty si vybraly cestu k tomu jeho. Brýle, to jediné mne zajímalo.

Vyskočila jsem a se svou kořistí uháněla k zrcadlu. 

LUSK! A zrcadlo se rozsypalo. Úsměv, se kterým jsem se na něj otočila, mi ale zamrzl na rtech.

Pekelník se rozhořel. Ještě nikdy jsem ho tak neviděla. Zlobil se a já si uvědomila, že jsem šlápla vedle.

"Nechtěj vidět svou duši!!!" Nastavil dlaň a naznačil, že chce brýle vrátit. 

"Jaká je?" Zůstaly na mém nose, ale měla jsem v plánu je vrátit.

"Je krásná. Červená láskou a růžová něhou, v koutcích ožlucená od strachu a zrady, jasně modrá jako nebe v bezmračném létě, to značí tvou touhu a klid, jsou tam ale i tvary obarvené tmavě šedou, to je tvůj smutek, spoustu bílé, to je tvoje naivita, jsou tam samozřejmě i šmouhy černé, ta představuje smrt." Opět uhnul očima = že by zase lhal?

"Je to tedy nějaká pára?" mám bujnou představivost, ale představit svou duši?

"Je to hustá mlha ve tvaru tvého těla, ta tvoje je moc roztomilá." Přistoupil až ke mě a objal mne. Cítila jsem drobný třes, jakoby... Přivřela jsem oči a užívala si tu jeho hebkost.

V odrazu dveří se zjevil podivný úkaz. Lucius drží v náručí něco jako duhovou příšeru. Pootočila jsem nás, abych lépe viděla. 

Horní polovina těla té příšery levitovala a druhá se na silných obnažených žilách courala po zemi.

Srdce viselo ven z těla na dlouhém motouzu, povalovalo se jen tak na zemi a bylo velmi odřené. Bylo obrovské. Mělo podivný tvar, bylo sice ještě lehce červené a krvácelo, ale bylo pomačkané a rozpraskané, jako by ho drtili, nebo na něj někdo šlápl.

Tohle byla? Moje? Duše?

Rozplakala jsem se Luciusovi do náruče. Otočil se k odlesku skla. Pochopil a strhl mi ten hnus z očí. Zhroutila jsem se k zemi.

"Mrzí mě to." zašeptal mi do vlasů a políbil mne. Vím, že právě v tuto chvíli se moje duše rozzářila zlatou barvou, srdce se rozbušilo a zrudlo ještě víc. 

"Já vím," šeptal při polibcích. Hladil mne a laskal jako malé dítě. 

"Lu?" zvedla jsem k němu oči. "Necháš si mě?" pousmál se a kývl. 

"Na vždycky?" 

LUSK! A byli jsme pryč.

***

Asi vážně není dobrý být takhle zvědavá... Už nebudu, slibuju. 

***

 

"Ty a já..." píseň.

Ta slova v téhle písni mi scelují srdíčko. Ty ženské vokály... A...! Miluju od druhého refrénu zpěvákův hlas v dálce. Nanana naná, nanana naná.... Poslouchám jí právě pro ten jeho hlas. V žaludku, NE! v celém břiše mě to svírá, srdce mi buší a ...

Je to magické!

 

 

Čtvrtky v létě, když slunce pálí... Co provádět? Třeba jít na výlet do lesa. Když půjdete se mnou, dočtete se, co se tam stalo...

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 11.7.2019 6:00 | karma článku: 12,28 | přečteno: 519x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Dezinformacím podlehnete postupně. Ezovíkend život nezmění, říká psycholog

4. května 2024  12:38

Češi mají velké sklony k ezoterice, což postupně vede také k náchylnosti věřit dezinformacím nebo...

G7 plánuje pomoc Ukrajině za 50 miliard dolarů, píše Bloomberg

4. května 2024  12:32

Spojené státy jednají s blízkými partnery o poskytnutí pomoci Ukrajině ve výši až 1,2 bilionu Kč....

Nekritizuji pomoc Ukrajině, brání se Babiš ve sporu s Černochovou o munici

4. května 2024  12:07

Šéf hnutí ANO Andrej Babiš uvedl, že nekritizuje pomoc Ukrajině, ale netransparentnost aktuální...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  11:55

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.