Bohunka Jakubcová

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pomoc, jsem diskriminována!

Víte, jak nepraktické je sedět na bobku? V zimě mě u toho mrzne zadek, když nedám nohy pořádně od sebe, mrňavý kapičky cákají až na boty... Ale vestoje, to by byla paráda. Bohužel v mém případě je to...

10.6.2021 v 5:00 | Karma: 23,65 | Přečteno: 934x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

ZOO?

Nenecháme je vyhubit. Postaráme se o ně. Pochytáme a obstaráme jim spokojené žití pro množení a v případě úspěchu je opět vypustíme do přírody.

3.6.2021 v 5:00 | Karma: 11,69 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Střílej!!!

"Nemůžu to udělat." řekl večer Klaus. "Neblbni, vždyť o nic nejde." oponoval Hanz. "Je mi z toho zle." Klaus nemohl usnout.

27.5.2021 v 5:00 | Karma: 11,97 | Přečteno: 336x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Chybí tam červená!

Miluju modrou, blankytně i tyrkysově modrou, i téměř černou modrou. Miluju žlutou a všechny její odstíny. A ve všech mých dílech je poznat, které barvy preferuji.

20.5.2021 v 5:00 | Karma: 9,38 | Přečteno: 174x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 7/7 (druhá část)

"Teda, to se ti povedlo!" vyskočil a jásal můj pekelnej chlupáč. "Konečně jsi byla trpělivá, mám z tebe velkou radost." Objal mě. "To díky tobě, Luciusku." smáli jsme se. Teď bude Taťka spokojený.

6.5.2021 v 5:00 | Karma: 9,62 | Přečteno: 166x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 7/7 (první část)

"Tak takhle by to nešlo." Ozvalo se za námi. Taťka! "Co si myslíte?" Ruce v bok, v obličeji jsem četla naštvanost. "No, tak se netrefila. Zase... Svět se snad nezboří!" snažil se to okecat Lu.

29.4.2021 v 5:00 | Karma: 9,52 | Přečteno: 153x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 6/7 (druhá část)

"Vidíš tu pěknou babu?" stoupl si na konec větve, aby mi ji mohl ukázat. "Jo, vidím." No jistě, úplná krasavice. Jak z reklamy na vložky. Naštval mě už jen ten výraz ‘pěknou babu’. "Celá tvoje Uriana, že?"

22.4.2021 v 5:00 | Karma: 10,91 | Přečteno: 214x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 6/7 (první část)

„Takže, jak to funguje?“ "Seš zvědavější než nejdivočejší čerťata u nás." usadil moje nadšení. "Jiná už nebudu, čemu se divíš." Natlačila jsem se na něj.

15.4.2021 v 5:00 | Karma: 8,19 | Přečteno: 211x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 5/7

„Vstávej, nespi... Andělé nikdy nespí.“ „Nejsem anděl, přece...“ bručela jsem ze spaní. „Jak ti to šlo?“ vyskočila jsem, abych se mohla pochlubit.

8.4.2021 v 5:00 | Karma: 10,26 | Přečteno: 212x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 4/7

„VSTÁVAT!“ vyštěkl na mě. Hlava se snažila nevybouchnout. Kde byla jeho milá péče a čokoláda? „Kruci, kolik je hodin?“ byla jsem mrzutá. Nejradši bych ho kopla do kopyta.

1.4.2021 v 5:00 | Karma: 9,04 | Přečteno: 236x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 3/7

Měla jsem ale šílenou kocovinu. Zvláštní kocovinu. Po dvou deci většinou objímám záchodovou mísu, ale tentokrát jsem ležela jak mrtvola na posteli na břichu. Nikdy nespím na břichu, tlačí mě prsa a vždy mi kručí v žaludku tak, že

25.3.2021 v 5:00 | Karma: 7,67 | Přečteno: 258x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 2/7

TAŤKA! Prokristapána! Následovalo typické tfuj. „Ehm... Taťko, ahoj.“ Snažila jsem se zlehčit ten trapas. „Kde se tady bereš?“

18.3.2021 v 5:00 | Karma: 10,65 | Přečteno: 317x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Jak se (ne)stát andělem 1/7

Otvírala jsem dveře jeho kutlochu, ucítila jsem vůni ohně. Moje fantazie jela na plné obrátky. Už jsem se viděla v jeho posteli, jak na mě nalehá a tlačí mě...

11.3.2021 v 5:00 | Karma: 8,51 | Přečteno: 293x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

... na pár dní mužem ...

Vždy ten usměvavý, sebevědomý lehkožil. Tak jsem tě brala. Jen tvé zájmy, tvé potřeby, hospoda a legrácky. Pak se ale něco stalo... a ty ses stal...

4.3.2021 v 5:00 | Karma: 11,11 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pooooplaaach!

Autentický rozhovor: "Helejte tohle není žádná sranda, je to dost komplikované a pořádná makačka. Není to pro plašmušky. Musíte mít sílu a být neustále ve střehu. Jinak tady nemáte co dělat..."

25.2.2021 v 5:00 | Karma: 11,50 | Přečteno: 408x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Už tři měsíce jsem s tebou nespala...

Tichý teplý večer. Sobotní večer. Sedím na terase a těším se na persejdy. Se sklenkou vína očekávám zázrak. Ještě vyluštím poslední křížovku, už na to skoro nevidím. ...část vozu na dva... pche, něco těžšího by nebylo?

18.2.2021 v 5:00 | Karma: 23,69 | Přečteno: 1009x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Platinová svatba! Celých 70 let spolu!

Děti, dvě dcery a manžel jedné z nich, druhý už bohužel zemřel, stejně jako syn. Vnoučata, dvě holky a dva kluci a manželky a manželé.

11.2.2021 v 5:00 | Karma: 21,98 | Přečteno: 458x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Kdy mužům nevadí, že mají u sousedů nevychovaný děti?

"No, to jistě. Řvou od božího rána do večera. Ona je vychovává nějakou nevýchovou nebo co, to je nějaká nová forma, kdy dětem vše vysvětluješ, místo abys jim dal pár facek." líbla ho ještě ve spěchu manželka a ... muži osaměli.

4.2.2021 v 5:00 | Karma: 26,98 | Přečteno: 1135x | Diskuse| Ona