Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pomoc, jsem diskriminována!

Víte, jak nepraktické je sedět na bobku? V zimě mě u toho mrzne zadek, když nedám nohy pořádně od sebe, mrňavý kapičky cákají až na boty... Ale vestoje, to by byla paráda. Bohužel v mém případě je to... 

ve stoje ještě horší. Kdybych měla penis, bylo by to úžasné. Jen bych sáhla do poklopce, otočila se zády k ostatním a bylo by. Při každém močení bych se směla dotýkat nejcitlivější části mého těla, čůrala bych do dálky..., ale nemám ho.

NEMÁM!!!

A tak čůrání vestoje v ženském případě zkrátka není to pravé ořechové. No jen si to představte. Musela bych se zlomit v zádech, abych čůrla alespoň trochu daleko... a všude to teče... ne, ne radši si to ani nepředstavujte. Je to nechutné. Nezbývá než zase přičapnout, vystrčit zadek a .... uuuuu úleva.

Ale nechtěla jsem psát o tom, že nemám penis, tím se ani tak moc diskriminovaná necítím, jsem ráda ženou, muži se na mě usmívají... a ..., je to zkrátka fajn.

Diskriminovaná se cítím proto, že jsem...

Když jsem nastoupila do školky zjistila jsem, že nejsem až tak úplně normální. Samozřejmě si mě dobírali už doma, ale na to jsem byla zvyklá. Jsem jiná, než všichni moji příbuzní. Nebrali na mě ohledy a musela jsem se přizpůsobit Kanto-Vrzalům, bez podmínky.

Ve školce mě začali dávat až na kraj stolu, bylo mi divné, že nesmím seděl uprostřed jako můj nejlepší kamarád Petr. Já byla vždy vlevo od všech a tak nějak odstrčená. Učitelky mi nepomohly, když jsem se učila stříhat nůžkama, Petrovo uklidňování mi nepomáhalo. 

Ve škole to pokračovalo. Nesměla jsem sedět vzadu s Petrem, ale v první lavici a vlevo, protože vedle mě posadili Pavla Řezáče. Byl to skvělý sígr, měl úžasné nápady a byl první, kdo mě naučil jíst bílou lepicí pastu.

Zvykla jsem si, že se mnou jednají trošku jinak než se zbytkem třídy a nebylo to kvůli mé rozsáhlé opařenině na pravé ruce, kterou jsem měla od čtyř let. Zkrátka na všechno, co jsem dělala jsem byla tak nějak sama.

Nebyla jsem nemehlo, ale nešlo mi to tak dobře jako ostatním. Trpěla jsem, ale vyburcovalo mě to k větší snaze a neustálou pílí jsem se začala přibližovat kolektivu. Bylo to ale těžké!

Doma to samozřejmě pokračovalo, kde se dalo. Měla jsem tendence dělat všechno jaksi naopak, ale okolí vyžadovalo bezmeznou správnost, chci říct pravost.

Jasně možná už někomu došlo o co mi jde.

Jsem levák! Proboha! 

Když jsem se učila stříhat nůžkama, strčili mi do ruky nůžky pro praváky a stříhej!

Když jsem se učila sekat kosou, hádejte... ano dali mi kosu klasickou a já se musela naučit kosit trávu zprava doleva. Jak ponižující!

To nemluvím o srpu, kterým jsem musela jako dítě žnout kopřivy pro kachňata!

Když jsem sedla do auta a dělala řidičák, myslíte, že mi dali auto s volantem na pravé straně? Chachá, ne! nikoho to nezajímalo. 

Dokonce, kruhový objezd je celý na druhou stranu, než potřebuju já! Víte, že vede doprava?

O otvírácích na konzervy, které prostě byly jen pro ty pravé!, ani nebudu psát. 

O čtení! Ty jo, to byl ale porod! Musela jsem číst zleva doprava, já?! Která to potřebuje mít obráceně! Ale i to jsem se naučila a dnes dokonce píšu na počítači tenhle blog jako úplný pravák!!! Proč? Protože klávesnice pro leváka není!

Ó jak nespravedlivé!

Poslední dobou, po těch letech zahanbení a ponižování uvažuji, že zažaluji stát o tučné odškodné za stres a psychické týrání, kterým jsem od dětství prošla.

Ale to není všechno!

Tímto blogem....

"Žádám všechny leváky světa! Spojme se a vytvořme si svůj levoruký svět, kde budou správné, vlastně slevné kruháče, kde koupíte i auto pro leváka, Kde se nebudete bát otevřít knihu, kde budou všichni leváci vyrůstat správně, slevně, nebudou mít mindráky, že se odlišují od zbytku světa!"

Nebojme se toho!

Vybudujeme nové silnice, mosty, železnice, restaurace, kde budou příbory na místech podle nás, kde nás budou obsluhovat jen leváci a z levé strany! 

Pojďme se milovat jen zleva. Pojďme se vdávat a ženit jen s leváky a praváky šoupněme na druhou kolej. Pojďme rodit jen levoruké děti, aby nás přibylo co nejvíc. 

Jíst jako pravý, fuj, levý levák! (všimli jste si toho hnusného slova  "pravý", které jsem teď musela použít!??)

Pojďme úplně odstranit z českého a vlastně z jakéhokoliv jazyka slovo "pravé", protože právě tohle slovo nás diskriminuje nejvíc. Pro nás není synonymum slova nejlepší slovo pravé, ale levé!!!

HANBA PRAVÉMU!!! FUJ!!!

LEVÝ!

LEVÝ!!!

HIP, HIP HURÁ!!! 

Ve středu 1. vás všechny zvu na první demonstraci leváků světa! Pozvěte všechny leváky, které znáte. Dnes už nás je v ČR cca jeden milion! Pojďme s tím něco udělat. Založíme levorukou politickou stranu a ty sraby praváky všechny zaženeme do kouta!

NEBOJME SE SVÉ VÝJIMEČNOSTI!!! JSME LIDI JAKO TI OSTATNÍ! JEN JSME LEPŠÍ! JSME TOTIŽ LEVÍ A TO ÚPLNĚ NA VŠECHNO!

Jdete do toho se mnou?!

POJĎTE!

***

To jsem se ale rozohnila... Dovedete si představit, kdybychom se my leváci spojili proti vám?

 

¦0

***

prý... "Ona lže..." 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 10.6.2021 5:00 | karma článku: 23,65 | přečteno: 934x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.