I ti první měli problémy, nejste v tom sami lidičky (opět Adam a Eva?)

23. 01. 2020 5:00:00
Když spolu dva nemluví a svěří své problémy třetí osobě... Jak to dopadne, když to udělají ti první dva a spolehnou se na toho nepravého? Vlastně ...

Pro připomenutí...první díl, který byl vlastně druhý :))

A...druhý díl, který byl první :))

Jo, ještě prožili vánoce...

Máte v tom chaos? Pak je vše v pořádku, protože já jsem chaotik.

A pokud máte dočteno a pochopili jste, můžete pokračovat dál.

***

LUSK!

Adam se převaluje v posteli a moc se mu nechce. Něco (někdo) mu našeptává (my víme, kdo): "Tak Adame, vzmuž se, přece! Jsi chlap nebo ne? Chichi..."

"Evi?" Přejede prstem po zadečku.

'Ježíšikriste,' dá Evička oči v sloup. 'Už zase?' Ale jako by ji něco říkalo: "Evi, jen se mu předveď v celé své kráse. Roztrhej ho na cucky."

***

Adam.

Leží jako mrtvola, vycucaný, unavený. Sex je fajn, ale tohle rodeo... to je až až. Osahá si odřenou chloubu: 'Ta ti dává, viď?'

"Adame, Adame," kroutí hlavou Lucius. (chyběl vám? mně tedy chybí...)

"Co?" otočí se k němu vztekle. "Přece, pořád mi našeptáváš, že jsem chlap, ať jí to ukážu, kdo je tady pánem."

"Ale mě nemusíš poslouchat, nejsem tvůj otec. Můžeš být klidně sám sebou. Normálně řekni: 'Evi, dnes nee.' A je to."

"Zbláznil ses?!! Jak budu vypadat? Jako neschopný uspokojit svou ženu!"

"Jsem tu ještě já... a já rád zaskočím, když bude třeba."

"Jdi k čertu, Luciusi! Na to zapomeň!" Ukazuje pěst. "Radši vymysli něco... já nevím, něco, abych si odpočinul."

"Mám ji Evě zašít?" zasměje se nahlas svému vtipu. Adamovi to moc legrační nepřijde.

"Hahaha..." máchne nad ním rukou.

***

Eva si oplachuje svůj červený klín.

"Au," sykne, "co to do toho Adama vždycky vjede? Mohl by trochu ubrat."

Usedne v tůňce a libuje chladu. Ještě než ho uvidí, ucítí ho. Lucius smrdí na hony daleko a dupe jako slon. Jen smutně zvedne hlavu.

"Ale, copak, copak, Evi?" Hlas má vážný, ale v obličeji je poznat, že se jí posmívá.

"Nech toho!" Vzdychne.

"Evi?" přisedne k ní na bobek. "Copak?" pohladí její tvář.

"Ale," zakroutí hlavou, "Adam..."

Čerchmant se zazubí. "Je to bejk, viď?! Viděl jsem vás."

"Cože? Ty šmíráku jeden!" V rozčilení zapomene na svou nahotu a zvedne se z vody.

"Vrr, mňam, hmmm..." Olízne se mlsně. "Nedíval jsem se, neboj. Ale teď se dívám!"

Zatáhne ho něžně za roh a schová se do vody.

"Mám ji celou bolavou, on snad není člověk." Hladí si své chmýří.

"Ukaž!" Sápe se na ní Lucius. Eva ho plácne.

"Evičko..." šeptá ji do vlasů, "já tě přece znám do nejmenších detailů. To já vymyslel tvoji mušličku, tu jeskyňku něhy, já tvaroval tvá překrásná ňadra a zadeček k obrazu svému." Zasnil se, byla to krása.

Eva se rdí jak poupě.

"Nestyď se, Evíku, přede mnou nemusíš."

"Lu, co mám dělat?" Dává hlavu do dlaní. "Myslím s Adamem?"

"Nechceš s ním spát?" Jsem tu já!" Mrkne na ní.

"Chci, chci, ale čtyřikrát za den! Už nemůžu."

"Tak mu to řekni."

"To nemůžu, budu vypadat jako nudná buchta."

Lucius přemýšlí, závity se mu zapalují.

"Chtělo by to nějakou pauzu." mluví nahlas a drbe se ve vousech. Vymýšlí zas nějakou čertovinu.

"Luciusku, dokud nebudu do krve, nepřestane."

"To je ono!" zajásá. "Budeš mít menstruaci!" (vím, vím, tenhle příběh nehraje s příběhem zde...)

"Co to je?"

"To je prakticky taková týdenní dovolená. Pro vás pro oba, ty budeš krvácet a on bude mít volno."

"Cože, on bude mít volno?"

"Ne, ne samozřejmě, TY... budeš mít volno. To by šlo, ne?!"

A čert luskl a bylo to!

***

"Adame, Adame, ode dneška bude mít Eva své dny." Volá z daleka.

"Co?" Adama nechápe.

"No, přemýšlel jsem, jak ti ulevit od funkce alfasamce... Evička bude mít týden nemocnou mušlínu a ty můžeš jít na ryby."

"Opravdu?" zaraduje se Áda, "a Taťka stále, ať si na tebe dávám pozor..." Plácnou si, "ty jsi přitom tak milý strýček."

(Chichichi... ano, to on je)

***

"LUCIUSI!!!"

Po pár měsících stojí oba rozzlobeně nad propastí a vzývají ďábla.

"Chichichi, copak je, vy moji cukroušci?"

"Bolí mě břicho a záda jako čert. A vrací se to každý měsíc, o tom si nic neříkal!" Vypadá naštvaně Evina.

"Je neustále protivná, má migrény a dokonce uklízecí dny. Nemůžeme na to vlítnout, kdykoliv mám chuť!"

"Ale vždyť jste fňukali, že chcete pauzu..." Podívají se na sebe.

"Tys toho měl moc?"

"Jo," přiznal se Adam. "A ty?"

"Já taky."

"A proč jsi nic neřekl?"

"Já to řekl Luciusovi."

"Já taky." Plácne se přes čelo a první na ďábla slovně zaútočí.

"Ty zmetku jeden, pekelnej vocasatej"! Adam ji zachytí, byla by schopna ho možná i praštit!

"Klídek vy dva." Popochází na okraji propasti a oháňka mu poskakuje vzduchem. "Můžete se zlobit tak akorát sami na sebe. Nemluvíte spolu, neřešíte problémy a pak to takhle dopadá!"

"Koukej to dát zase zpátky!" Káže nazlobeně Eva.

"Vidíš, taková je od té doby, co jsi ji zaklel..." Tajně ukazuje palcem na svou ženu Adam.

Ta ho v okamžiku spaluje pohledem.

"Chichichi, chtělas to a ty taky, tak teď to máte! Nic se vracet nebude, líbí se mi Evičky bojovnost a tvoje nespokojenost. Neměli jste zlobit a mohli jste dál žít v nevědomosti v ráji. Jenže to vy né!"

Už ho neposlouchají, drží se za ruce a líbají se.

"Já se bála, že by ses urazil, že tě odmítám."

"A já, že před tebou neobstojím jako muž."

"Ach, hlupáčku..."

"Lásko!"

Lucius by se rád dál díval na jejich erotické usmiřování, ale cítí, že nahoře na něj někdo čeká. Dostane přes prsty...

***

"Nakonec jsi to udělal asi dobře, synu." Pochválí ho po dlouhém rozjímání Bůh.

***

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 23.1.2020 5:00 | karma článku: 13.88 | přečteno: 425x

Další články blogera

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 15.31 | Přečteno: 370 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 10.03 | Přečteno: 309 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 21.10 | Přečteno: 247 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.82 | Přečteno: 160 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.00 | Přečteno: 9119 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
Počet článků 348 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 596

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...