Bitvu s pekelníkem vždycky prohraju. :)

15. 01. 2018 7:00:00
Ale mohla by to být moc hezká prohra. Proč se stále bránit hezkému? Možná nechat se vést a vzdát se...

Hnědá barva - JÁ

Šedivá barva - Lucius (provokatér a můj osobní satan) *

***

O čem to dnes bude? Zkusím sepsat ten příběh o ní a o něm. Čekalo je první setkání. Ale nejsem si jistá, jestli to mám popsat podle skutečnosti nebo si něco vymyslet. Ještě popřemýšlím.

Lusk! (Lucius) Zase něco plodíš?

Zvládnu to i bez tebe.

Copak? Aha zase rande? Pomůžu ti. Je velmi odvážně oblečená a sahá na kliku u hotelového pokoje... Ó, to bude erotika, úplně to vidím. Já doplním všechny detaily, můžu?

Vylejou tě z blogu, teda mě, kvůli tobě!

Budu si dávat pozor na vyjadřování. Sakra to bude ale hustý! Chachacha.

Neměl bys ji zastavit? Luciusi? Vážně ji tam necháš jít? Není moc dobré si takhle naslepo dávat rande. Nikdy ho neviděla, prakticky nic o něm neví.

Ale ví, samozřejmě, že jí o sobě řekl úplně všechno. Kde pracuje, že je rozvedený, že jeho žena je mrcha a on potřebuje obejmout.

Počkej a tohle mu má věřit? Co když je to psychopat? Co když ji zabije a rozčtvrtí a její tělo nahází do pytlů a ty pak utopí na Slapech.

Moc čteš! Prosím tě, kdyby takhle každý přemýšlel, tak se lidi vůbec nebudou seznamovat. Seznámila ses už někdy s někým?

Ehm ehm, no... jasně. Zrovna nedávno jsem se seznámila s milým člověkem.

A zabil tě?

Ne...!

Tak vidíš. Proč by to měl asi dělat? Určitě víc myslel na to co máš pod halenkou, než na to, aby ti vrazil kudlu do zad.

Myslíš?

No jasně. Teda kdybych s tebou randil já, zajímaly by mě právě tyhle hrudníkový boule.

Nech toho, sposťáku.! :))

Jsem jen slabý muž. Nemohu odolat takovému lákání.

Cože?! Nelákám tě! Luciusku, ty a slabý? To si mě rozesmál.

Moje milá, já především myslím jen tím jedním, jestli mi rozumíš. Samozřejmě když jsem ve společnosti druhého pohlaví. Jako jsi ty.

Já?

Mám pro taková stvoření slabost. Jsou tak lehce k mání.

Cože? Jsme k mání?

Jasně! Stačí vám pár slovíček, těch správných a vy hned tajete a chcete se milovat.

To není pravda! Přece máme mozek!

Mozek sice máte, ale moc ho nepoužíváte. Jste citlivky a jedete hlavně podle srdce.

To se mi nezdá.

Víš, že hezky voníš?

Neodbíhej od našeho rozhovoru.

Vždycky, když se nakloním, abych přečetl, co píšeš, mi zavoníš do chřípí a já tvrdnu.

Luciusi! Nezlob! Tohle se tady psát nesmí.

Ne vážně?! Mám chuť ti dýchnout na krk a pak tě celou očichat.

Hele, drž si odstup. Není dobrý, abys stál tak blízko mě. Už jsme o tom mluvili. My nemůžeme.

Proč ne? Já bych chtěl. Ty ne?

(ticho)

Ty ne?

Ne. Nám to spolu nejde. Víš to moc dobře. Jsme každý jiný.

Ale protiklady se přitahují, neříkej, že sis to se mnou nikdy nepředstavovala?

Ani ve snu!

Ne? Já si ale vzpomínám hned na tři sny, ve kterých jsem řádil já a tobě se to moc líbilo.

Už si nepamatuju............. Hej, dej ty ruce pryč.

Hm... Víš, že nemůžu být dlouho ve tvojí společnosti, abych nemyslel na blbosti. A ty jsi tak hezky mačkací. Ty tři kila navíc ti moc sluší.

Dvě kila!

Zbožňuju to tvoje tělíčko.

Nedělej. Varuju tě! Jé... Nefuň mi za ucho. Nemůžu se soustředit na psaní.

Soustřeď se radši na moje pazoury. Zavři oči a nic nedělej. Všechno zařídím.

Ach. Luciusi......... Nesahej mi pod tričko... ne, prsa nee... ach...

Tvoje kůže mi tak chutná. Ty moje maličká. Celou bych tě snědl. Ještě si líznu tady a ještě tady.

***

Haf haf haf.... Přiběhne do kuchyně pes a radostně štěká. (manžel vstává)

Ztrať se! Luciusku. Ještě pusu. Chjo :( Pa.

Sakra! Kruci! Lusk!

***

"Ahoj Mourku, copak děláš?"

"Píšu."

"Ukaž?"..................... "teda ty máš ale fantazii. Kam na to chodíš?"

(To se radši ani neptej) "Já ti ani nevím. Nějak se mi to v hlavě rodí samo od sebe."

"Pojď ještě na chvilku za mnou do postýlky. Ještě nemám hlad, rád bych poležel. Zahrajeme si na Luciuse a tebe, chceš?"

"Chci....." :)

***

Jak nespravedlivé. Tak já si jí načnu a on mi jí zase vezme. Příště se s tím nebudu tak mazlit.

Ale umím to sní, ne?! Ona je tak tvárná.

Myslel jsem, že spolu uděláme článek a chtěl jsem poradit tolik nemravných detailů. Červenala by se všude.

"Uri, jsem doma..."

***

Tak jsem vlastně chtěla psát úplně o něčem jiném, no tak snad příště :)

***

Máš mě na háčku
Seš bastard
Máš mě na háčku
Seš bastard a víš, že je to pravda
Máš mě na háčku

Autor: Bohunka Jakubcová | pondělí 15.1.2018 7:00 | karma článku: 9.98 | přečteno: 479x

Další články blogera

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 15.31 | Přečteno: 370 | Diskuse

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma článku: 10.03 | Přečteno: 309 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 20.58 | Přečteno: 352 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 28.54 | Přečteno: 447 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.12 | Přečteno: 185 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.26 | Přečteno: 9257 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 348 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 596

 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...