Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem... potkala chovatele slepic

"Skočte si na kožní hned, ještě tam jsou." Řekla doktorka a já poslechla. Na dveřích ordinace stojí informace, že jsou tam do 15.00. Je třináct třicet... 

V čekárně seděla jedna paní a jeden pán. Pán? Nevím, proč, ale snažil se vypadat, že má půlnoc a když si myslel, že se nedívám, tajně mne pozoroval. Byl schoulený na židli, kolena na hrudníku a boty na sedátku.

Otevřely se dveře, vyšel pacient a za ním sestra. Podala jsem ji žádanku své ošetřující lékařky se slovy "...jestli byste se na to nemohly podívat..."

Vyškubla mi papír z ruky a řekla velmi ostře: "Ale tady se objednáváme, milá zlatá!" Úsměv mi zmizel ze rtů. 

"Tak mě objednejte. Já přijdu jindy." 

"Uvidíme," byla vážně protivná.

Nelíbí se mi, když je na mě někdo zlej a já nevím proč. Nesnáším nedorozumění.

"Proč jste na mě tak ošklivá?" Stihla jsem se ještě zeptat, než zavřela dveře. Zarazila se. "Copak jsem vám něco udělala?" Koukala a nevěděla co říct.

Pak se zastyděla: "Promiňte, já dnes nemám dobrý den." (njn, to se někdy stává, ale proč to mám odnést já a proč mi za každou cenu chce zkazit ten můj?)

Zabouchla dveře a já stejně nevěděla, jestli mne vezmou nebo vyhodí.

Tak jsem přisedla naproti paní k tomu spícímu muži. Když jsem dosedla, najednou ožil.

"Jdete na kožní?" Zeptal se náhle.

S paní jsme se na sebe podívaly. Usmály jsem se. :) Abyste pochopili, tahle čekárna patří v různé dny v týdnu různým lékařům. Je zde oční, kožní, neurologie a ortopedie (slovo ortopedie se mi povedlo napsat až na počtvrté správně:)) Ve čtvrtek do 15.00 je tam kožní! Seděla jsem tam ve čtvrtek!

"Ano," odpověděla jsem mu.

"Já, jen jestli jste se nespletla a nemáte třeba bolavé koleno. Protože ortoped je tu až zítra." (Kulhám snad?, blesklo mi hlavou)

"Aha." Opět pohled s paní. :)

"No, já jen, že jste taková pěkná, nevypadáte, že byste měla nějakou kožní chorobu..." :) Byl opravdu moc starostlivý.

"Jsem tu správně." Ujistím ho.

"To je mi líto." 

Opět se můj pohled a pohled paní střetly a paní zakroutila očima. Schovala jsem ústa do dlaní, nechtěla jsem se smát veřejně.

Chvíli bylo ticho. Všichni jsme čekali opravdu dlouho.

Po nějaké chvíli...

"Máte slepice?" Otočil se ke mně.

"Co, prosím?" (Vypadám jako selka? Tedy, kdyby bylo na mě, zařídila bych nějaké menší hospodářství, ale ... )

"Jestli máte slepice, doma?"

"Ne. Jen psa a kocoura."

"Ježíš, nemám rád psy a kočky. Já mám doma slepice."

Pokývala jsem a koutky mi cukaly. 

"Slepice jsou lepší než psi a kočky." Uznale se tvářil, byl tak vážný.

"Mám jednu ochočenou, mazlím se s ní a krmím jí u televize zrním. Normálně mi klove z ruky. Ona se mnou sedí na gauči a díváme se spolu na "Ordinaci".

To už jsme nevydržely a trochu jsme se pousmály... nahlas.

Ta představa, že má slepici na klíně a dívají se na seriály... mě dostala. Začal mě zajímat.

"A má ta vaše slepice nějaké jméno?" Zeptala jsem se, třeba se dozvím ještě něco zajímavého.

"Říkám jí Lopata." :)

"Cože?" to už jsme vyprskly smíchy obě.

"Ano, hladím jí na krčku a říkám jí: ,Ty moje milá Lopato!’ "

Obě jsem schovaly tváře do dlaní, nechtěly jsme ho urazit. Když jsem se dosmály, zase o něčem přemýšlel a pak začal.

"Četl jsem, že v Austrálii je to teď nová móda, chovat slepice jako domácího mazlíčka."

"Hm." Odpověděla jsem. "Takže jste takový český Australan, že?"

Dlouze se zamyslel a pak povídal: "To ještě nevím, to si musím ještě rozmyslet." :)

Zase jsme se dusily smíchy. Pak bylo dlouho ticho. Copak asi vymyslí, říkala jsem si.

"Byla jste na Kanárech?"

"Ne." Přiznala jsem se. (Mezi námi exotika mě moc nebere, mám mnohem radši české kopce, hory)

"Já tam byl, bylo tam krásně." Zaklonil hlavu a podepřel ji pohodově rukama.

"Já moc moře nemusím." Řekla jsem mu na vysvětlení. (Jsem stydlivý typ, běhání celé dny v plavkách mě vůbec nebere.)

"No já se taky nekoupal, ještě by mě tam sežrali nějaký žraloci." Řekl. "Ale mám rád palmy."

"Hm." Já na to.

"Taky máte ráda palmy?"

"Jo, palmy jsou hezké."

Otevřely se dveře ordinace a vyšel další pán. Tenhle se zvedl.

"Já tam budu jen minutku." Omluvil se, jakoby by mne předběhl.

"To je v pořádku." Řekla jsem mu.

"Já vás nechci zdržovat, když už tady tak čekáte." Zmizel uvnitř.

"Bože, to je blbec!" Zděsila se paní a obě jsme opravdu nahlas vybuchly smíchy. 

Vyšel opravdu asi tak za minutu, s úsměvem na rtech a povídá: "Já musím přijít zítra, dnes tu není ortoped."

Tohle nás dostalo. :))

Docela hezké posezení u kožního... ;)

 

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | středa 29.11.2017 6:00 | karma článku: 28,92 | přečteno: 1904x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

Musíte mít pevné nervy. Musíte být čistí jako lilie, protože vždy na vás někdo něco může najít... a pokud máte škraloup... jste v kaši... nezvyknete si, na tenhle styl si nemůže zvyknout nikdo...

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

Tohle jsou díry... neprozradím... ale když půjdete kolem Štěpnického rybníka z náměstí směrem k nám domů (chichi), budete mít po pravé ruce zeď.... a za tou zdí je...

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03 | Přečteno: 313x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

Možná to nebudu vyprávět úplně přesně, ale potkala jsem divou Báru, časem jsem ji sice v hlavě přehodnotila na Viktorku od splavu, ale vzhledem to byla spíš divá Bára. Divá Bára s mozkem a srdcem Viktorky. Okouzlující...

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ona

Bohunka Jakubcová

V lese to žije, i když stromy umírají

Potloukám se lesem a fotím pro vás zajímavé věci. Snad zajímavé. Jsem zvědavá a tak nahlížím i pod kůru stromů, do intimních zákoutí

27.6.2021 v 5:00 | Karma: 14,68 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Bohunka Jakubcová

Pozvánka z mailu, neodolala jsem a šla se podívat ...

Vezměte s sebou obojek, pokud je zapotřebí i náhubek, nějaký pamlsek a bičík. Stálo na pozvánce na mém mailu. Socializace mého parťáka? Inu proč né?! Občas na někoho štěká, občas by i kousl... Mohlo by nám to pomoci ke

24.6.2021 v 5:00 | Karma: 17,71 | Přečteno: 506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.