Bohunka Jakubcová

Zamilovanost u mě? Je stále, tak proč slavit jen jeden den?

14. 02. 2018 0:01:00
Valentýn. Sakra. Zase na mě nezbyde ani jedna kytka. Kytky mám ráda, jsou tak křehké a voní. Jako ženy. Jenže kytku na moje narozeniny? Většinou už jsou jen zbytky. Slavit o den dřív? Protože jsem se narodila ve špatné datum?

Já mnohem radši dárky dávám, než dostávám.

Jsou samozřejmě věci, za které jsem vděčná a dělají mi velkou radost.

Nejsou to ale většinou hmotné dárky. Z toho, že si vzpomene, z toho mám největší radost.

Jsem takový radostník. Umím mít velkou radost i z úplných maličkostí.

Z pohledu, z pozdravu, z knihy, z příběhu, který někdo napíše jen pro mě, hm...

To jsou věci, které miluju.

Ale slavit den zamilovanosti? Ee.

Dobře Valentýna tedy neslavím, ale jsou lidé, kteří rádi kupují svým láskám dárky a květiny a dokazují tím, že je milují.

Pro takové mám dnes speciální přání.

Buďte zamilovaní, protože nevíte, kdy to skončí.

Jeden blízký přítel mi tvrdil, že podle vědců trvá zamilovanost jen půl roku...;)

Buďte vděční za každý okamžik s vaší láskou.

Kdyby byl den lásky, věděla bych co napsat...

Napsala bych, mám TĚ ráda.

TEBE i TEBE i TEBE i TEBE..

v mém srdci je hodně velké místo, kam si pouštím lidičky, na kterých mi záleží.

Přítelkyně, přátelé, bývalé lásky, příbuzné (některé!), známé... mám ráda.

Vy truhlíci zamilovaní, kteří milujete slavení, vy jděte, kupte kytku a lahev vína, zajděte na speciální večeři, dejte si vanu a rozmazlujte se.

*

Zamilovanost je krásná.

Zamilovanost je magická.

Zamilovanost je tajemná.

Zamilovanost je vzrušující.

A hlavně, zamilovanost vás může potkat v jakémkoliv věku.

A pak je to překvapující, jak je silná a nepochopitelná.

Ale vášnivá a bezbřehá.Buďte zamilovaní!

Když jste, záříte! A lidé vám závidí.

* "KRÁSNÉHO VALENTÝNA" *

******************** ********************

video //www.youtube.com/embed/BmErRm-vApI

Autor: Bohunka Jakubcová | karma: 10.15 | přečteno: 274 ×
Poslední články autora