Zpověď smutné blondýnky

Milovníci rychlé stopy pochopí, o čem je řeč. Bojují s tímto pocitem víkend co víkend. Snad se i naše maličká dočká a její věrný milenec konečně přijde.

 

Můj pane,

vím, že momentálně na mě nemáš čas, ale já jsem trpělivá a počkám. Vím, že mě zbožňuješ a nejradši bys se mnou byl každý den, ale máš své povinnosti. 

Stojím zde v neustálém očekávání. Když uslyším, že přicházíš, vím, že ses přišel pouze pokochat pohledem na mě. Že se lehce dotkneš mého zadečku, smutně vzdychneš a pak budeš nucen opět odejít. Ale víkend už se blíží. Vím, že v sobotu se opět potkáme, naše oči se střetnou a ty budeš konečně se mnou. 

Přineseš svou "ochranu" a natáhneš rukavice, ach... Obejmeš mne a stiskneš stehny moje boky a konečně se přitulíš. Těším se, jak mne opět budeš ovládat. Tvé pevné stisky mi nedovolí, abych se chovala jako nevychovaná dračice. Pěkně klidně mne povedeš podle svých představ až k vysněnému cíli. Bude to divoké a rychlé, mám to tak moc ráda. 

Když budeme sami, vím, že nastanou okamžiky, kdy mě přinutíš hlasitě vykřiknout slastí a všichni lidé se podívají naším směrem. Rád se se mnou chlubíš. Většina mužů uznale pokývá hlavou, ženy si vzdychnou. Všichni by chtěli být na tvém místě. 

Když budeme v půli, necháš mě jako pravý gentleman odpočinout. Moje srdce bude tepat a tělo se mi bude třást. Vím, že až usrkneš poslední lok černé horké kávy z automatu a uhasíš druhou cigaretu, opět se vrátíš a budeš o mě pečovat. Naše těla se k sobě budou mačkat a my budeme v tranzu.

 
Možná s sebou tentokrát vezmeš i svou malou ženu. Už vidím, jak jí budou svítit oči nadšením, že mě vidí. Mám ráda to její malé křehké tělo. Vím, že když bude s námi, bude tahle trojka opatrnější. Bojíš se o ní. I já se o ni bojím, nerada bych o ní přišla. 

Naše jízda ale jednou skončí. Vím to, ale nebudu litovat ničeho. Když "dojedeme" neskončí to rychlým "ahoj", ale zchladíš mé rozžhavené tělo chladnou sprškou. Drobné ruce tvé ženy mne ještě dlouho budou hladit a pečlivě budou otírat každičký kousek mého roztřeseného  těla. Je tak jemná a milá. 

Vím, že pak spolu odejdete ruku v ruce domů, že já tu zase zůstanu možná na týden, možná na dva sama, ale budu dál oddaně čekat a těšit se na naše setkání.  

Můj pane, jsem tu jen pro tebe, pro tvoje touhy a radosti.

Miluji tě a čekám na tebe. 

Tvoje zkrocená, ale v duši divoká.. blonďatá B... (BMV R1150R) 

 

 

Autor: Bohunka Jakubcová | čtvrtek 3.8.2017 8:00 | karma článku: 14,15 | přečteno: 641x
  • Další články autora

Bohunka Jakubcová

Úžasný život

8.7.2021 v 5:00 | Karma: 15,61

Bohunka Jakubcová

Pohled do díry

4.7.2021 v 5:00 | Karma: 10,03

Bohunka Jakubcová

Divá Bára-Viktorka

1.7.2021 v 5:00 | Karma: 14,33

Bohunka Jakubcová

Distančka k popukání

15.6.2021 v 10:33 | Karma: 19,57

Bohunka Jakubcová

Je po dešti

13.6.2021 v 5:00 | Karma: 12,43

Bohunka Jakubcová

Pomoc, jsem diskriminována!

10.6.2021 v 5:00 | Karma: 23,65

Bohunka Jakubcová

Zblízka...

5.6.2021 v 6:44 | Karma: 14,92

Bohunka Jakubcová

ZOO?

3.6.2021 v 5:00 | Karma: 11,69

Bohunka Jakubcová

Střílej!!!

27.5.2021 v 5:00 | Karma: 11,97

Bohunka Jakubcová

Hrátky s "Déčkem"

23.5.2021 v 5:00 | Karma: 18,18

Bohunka Jakubcová

Chybí tam červená!

20.5.2021 v 5:00 | Karma: 9,38

Bohunka Jakubcová

Brzdi!

13.5.2021 v 5:00 | Karma: 14,87
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.