Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

:-)Bodejť, dorozumění se čtyřnohými kamarády musí být láskyplné a kdo to nezvládne může si pořídit parťáka na klíček nebo lépe na dálkové ovládání.

2 0
možnosti
ES

Super, Bohunko! VR^

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, tys mě rozesmála. ;-DR^V

1 0
možnosti
DP

Dnes rano jsem zjistil, ze Bohunka umi nejenom psat zajimave (i kdyz nekdy trosku neobvykle) clanky, ale ma to dokonale zmaknute i s Polem;-):-)

1 0
možnosti
Foto

... nechci ho moc trápit ;-D Šetřím ho ;-)

1 0
možnosti
Foto

A pro Jany (teda jako kolegy blogery) vše nej k dnešnímu svátku. Tu reklamu na krmení taky nechápu. Čekal bych vzhledem k obsahu blogu, spíš pouta a bičíky.

2 0
možnosti
Foto

J31a17n 33Š26i31k

24. 6. 2021 8:01

Ale jó. Já myslím, že Pólovi se to líbilo. Hlavně to: Lehni! Krásný čtvrtek

2 0
možnosti
Foto

Líbilo, jen se to bál přiznat, abych nepřitvrdila ;-D

1 0
možnosti
Foto

Někteří jsou právě rádi spoutavani ;-D

Jitko ahoooj

1 0
možnosti
IL

;-D;-D;-D Já tady tedˇ mám jednoho takového psího miláčka. Syn odjel na dovču a my hlídáme. Na povely nereaguje, je paličatý, že bych ho také vzala na nějaké takové shromáždění? Ti by se divili...

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, tohle shromáždění bylo pro dvounohe miláčky ;-)

Ten můj čtyřnohy je docela poslušný ;-)

Trpělivost a nesnažte se ho prevychovat.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, takové pozvánky mi do mailu nechodí, ale kdybych si měl vybrat mezi BDSM srazem a Ordinací :-/ ... šel bych nejspíš na pivo.

2 0
možnosti
Foto

Davide, oni o mně ví asi víc, než já sama ;-D

Chodí to pravidelně. "Přidejte se k nám, náš BDSM Klub vás rád přivítá" ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.