Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako bych tam byla s vámi:-)VR^

0 0
možnosti
DP

Poutave vypraveniR^:-), Viktorky opravdu existuji, jednu jsme lecili v prvni polovine devadestych let na nasi psychiatrii, jako by byla zrcadlovym obrazem te Viktrorky, co jste vy potkaly. Tato Viktorka mela jednu zvlastnost - kdyz mela ataku sve nemoci (nebyla silena, jenom psychicky castecne narusena), tak se vzdycky vydala do CR, Cesko ji nejak zahadne pritahovalo, i kdyz cesky krome par pozdravu neumela. Tam se ji stav zhorsil, ze ji hospitalizovali a pak co nejdriv nechali prevezt domu.

1 0
možnosti
Foto

Představ si Dane, že kamarádka ji tady minulý týden potkala v Telči. 8-o

Prý ji poznala okamžitě, prý na takovouhle se nedá zapomenout.V

0 0
možnosti
FF

R^Tak v jednom jsme za jedno Bohunko. Mě také ženy zajímají mnohem víc než muži. Sice se za nimi neotáčím, ale i tak mě okouzlují na první pohled. Zvláště některé;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Za touhle byste si zlomil krk, to si pište !:-)

Ráda Vás tu vidím

1 0
možnosti
ZS

Krásné setkání a úžasně odvyprávěné. R^V

1 0
možnosti
IM

Krásné setkání krásně popsanéR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Moje fantazie vytvořila dlouhý příběh o narození maličkého Péti... ;-D:-)

Někdy jsem trošku blázen sama ;-)

Díky Ivko.

0 0
možnosti
Foto

R^ Krásný příběh. Kolikrát přemýšlím o cestujících. Pozoruji je, kdo je pohroužen do sebe, z koho vyřazuje radost, pohoda, únava, co má kdo na sobě, jak se chová.... a kdybych najednou věděla o nich pravdu, nestačila bych zírat.R^V

2 0
možnosti
Foto

Sonjo, já taky, úplně hltam obličeje. Když jedeme autem, koukám zpět do aut. Jezdíme často na zmrzlinu a tam když je chladno lidi sedí v autě a lizou.... A já na ně čučím tak blbě, většina se usměje, ale jednou jsem vykoukala paní, jak říká, co na ní tam čum.. ;-D

0 0
možnosti
IL

Vy jste to tak krásně napsala, Bohunko. R^R^R^VVV

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je tak krásný!!!!V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Jitko. Byl to zajímavý zážitek. Pro mě nezapomenutelný. R^V

1 0
možnosti
Foto

Živočišná žena Bára - Viktorka odhalí nahá kolena, čarokrásná bosorka. Na sukni vykasanou ke stehnům po doteku žadonícím, kapky piva kanou, pohled směřuje k plícím. Sní o tom, že je to láska, že bude její kluk ... o tom kdo její ňadra laskal nikomu ani Muk. R^

2 0
možnosti
Foto

Hezký příběh jsi vymyslela a napsalaR^

1 0
možnosti
Foto

Je to skutečný příběh, takovou ženu jsem doopravdy potkala. Myslím na ní často :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.