Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lepší fotky hub než fotky na houby. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Davide. Zblízka mě to baví. :-)

1 0
možnosti

Otevřela jsem Váš blog, protože můj děda vyrůstal u Jána, ale jiného. Stejně na mě ty staré časy dýchly. R^

1 0
možnosti
Foto

"Jánové" jsou jistě všude fajn místo pro relaxaci :-) mějte krásný zbytek víkendu ;-)

1 0
možnosti

I90v82a46n11a 72L74a67n10c95e

20. 6. 2021 11:56

Krásnou neděli i Vám, Bohunko. Fotky potěšilyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Mějte se krásně. Máme tu horka... :-/ Jak je za velkou louží? :-)

0 0
možnosti
Foto

Holčičky, máte hezkou zábavu, proto vám přeji hezkou neděli! Tady začalo lejt, už se líp dejcháR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Však k nám to snad taky dorazí. Doufám. Potrebuju zalít zahradu ;-) mám ruce vytahane jako orangutan ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke detaily. Krasnou nedeli, Bohunko:-)

1 0
možnosti

I Tobe Bohunko hezkou a hlavne teplotne snesitelnou nedeli.:-)Tady u nas na severu vcera vedro "porazilo" teplotni rekord z roku 1974 a dava nam to poradne zabrat, u vas v CR to bude asi jeste tvrdsi, tak se opatrujte.:-)

1 0
možnosti
Foto

Včera jsem doma říkala, že se odstehuju na sever ;-D a u vás taky hic? :-/ tak kam?

Dane, preju stín a slunce na srdci ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Také hezkou letní neděli.

1 0
možnosti
Foto

Už chci ochlazení uff... Horkooo :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.