Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji napínavé přípravy na konec týdne a pak na samotný konec:-)

1 0
možnosti
ZS

Njn, ženské ... jedna harpyje vedle druhé ... a semo tamo světlá výjimka něžné jemnosti, ale nějak jich ubývá, teda těch něžných. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem pozorovala takové něžné křehulky, šly že školy cca 12 let, kolem kluci řídí až za ušima... Nenápadné doteky... Rozhovor těch holek byl samá piiiiip, piiiiiip8-o a kluci se za ně styděli, když viděli, že je poslouchám. Za chvíli budou kluci ti něžní a holky se budou prát za čest, pít a lenošit na gauči. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Některé princezny jsou ve skutečnosti lité saně. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Jenže to člověk pochopí až záhy ;-D

Zdravím tě

1 0
možnosti
Foto

R^Moc bych nejásal, dcerunka se může každým dnem vrátit po svých;-)

2 0
možnosti
Foto

Jen to ne 8-o!

Mají přece vojsko ;-D a draka ;-D

Chudák ten, kdo ji přijde zachránit ;-D

Honzi pěkný den tobě i Sonje

2 0
možnosti
Foto

To jsi mě vyděsila. Jestli ta naše malá Drakova (vnučka) bude také taková dračice.... Zatím zkouší, co starší bráška vydrží. :-))))

1 0
možnosti
Foto

Chudák bráška. ;-D

Sonjo, určitě to bude ta pravá princezna ;-)V

Preju ji i braskovi krásný vztah a zdravíčko. :-)

0 0
možnosti
PK

Jo, jo až ve velmi pozdním věku jsem si uvědomil co vlastně mi pohádky chtěji sdělit a tento blog mě v tom utvrdil ...no nejen, že existují draci, ale že se ty nestvůry vracejí a že je můžeme porazit a to jsou dobré info pro život....:-)

A co se týče dalšího vývoje v blogu, budu krapet zdrženlivý, přiměřeně mému věku. V životě jsem se vždy snažil ovládat žaludek, sex spánek a potlačovat nenávist, jako hnusnou emoci...né vždy se mi to ovšem podařilo....:-)

2 0
možnosti
Foto

Petře, budu počítat s tím, že se sem tam ukážete ;-)

Běda Vám, jestli zmizite úplně ;-D

Mějte se pěkně a buďte zdravý :-)

0 0
možnosti
Foto

J10a53n 45Š39i78k

17. 6. 2021 5:28

Hezký čtvrtek přeje Honza. Už nechci být drakem...

2 0
možnosti
Foto

Není drak jako drak ;-D

A... Není princezna jako princezna ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.