Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Tak já například leváky vůbec nediskriminuji. Naopak, jsem rád, když je nějaký/ká (by to bylo genderově vyvážené) v blízkosti. Je totiž skvělý obsáhnout obě strany. Ve dvojici stačí pak používat jen tu svou stranu, (na přechodu úžasná věc) musíte si ale dávat zároveň trochu pozor na to, aby jste nebyl veden/a k přílišné jednostrannosti;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Bohunko, se zpožděním se připojuji. Taky jsem levák a pociťuji diskriminaci už od 1. třídy ZŠ - všechny písanky měly předtištěná písmenka na levo, tj. na začátku řádku a představ si, souška učitelka mi zakázala psát zprava do leva.

S jedinými pravorukými věcmi, se kterými jsem se smířila, jsou nůžky a škrabka na brambory - používám je v pravé ruce, nůžky a škrabku pro leváky vyvinuli (nejspíše soudruzi z NDR) až o 10 let později, takže už jsem se to nepřeučila.

A o otvírání konzerv bych mohla vyprávět...;-D8-oR^

1 0
možnosti
Foto

Jste asi podobný ročník. Nůžky a škrabku mám v levé (v té slevne) ruce, ale hackuju a pletu pravou. Ale nebylo to spravedlivé. Nikdo mi nepomohl se stříháním. Jediná výhoda byla, že jsem jako jediná psala čínskou propisovaci tužkou a ostatní museli plnícím perem a to mi záviděli všichni. Kvůli škrabce jsem těch brambor moc nenaškrabala. ;-D

Díky za příspěvek ;-)

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, my obouruční neříkáme tak ani tak. Ale s podporou můžeš počítat.

R^V

1 0
možnosti
VK

Když jste pravověrná levanda , co používáte na rýsování ? Pravítko , nebo levítko . Vlasta Burian to měl vyřešené.

1 0
možnosti
ZS

U nás doma se zásadně říká levítko, odjakživa ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jen si to, milá Bohunko vemte. Zatímco „pravá“ je ceněna, o levé se taktně mlčí. Dost často čtu výrazy jako „slovo pravého muže,“ „pravá představitelka,“ „pravý hrdina,“ a podobně. Kde je slovo levého muže, levá představitelka, levý hrdina? Proč nemůžeme říkat levdu? Proč nemáme dolevní značky a dolevní předpisy? Proč nemůžeme vedle pravděpodobnosti mít levděpodobnost? Proč je v kalendáři Pravoslav a Levoslav nikde? A když už máme ministerstvo spravedlnosti, proč nemáme ministerstvo slevedlnosti, které by v levidelných intervalech vydávalo svá rozhodnutí? Proč vedle opravny nestojí i olevna?

A chtějme i povinné kvóty pro leváky!

2 0
možnosti
Foto

Ano, ano, ano ;-D;-)R^

Bravo!

Mějte se a díky

0 0
možnosti
IL

I61v47a90n72a 65L56a50n39c91e

10. 6. 2021 13:36

Jsem pravák, teda já bych řekla, že mám obě ruce levý, tak tedˇ nevím, jestli to je plus nebo mínus;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Zůstaňte si pravackou, já jsem tolerantní ;-)

0 0
možnosti
JL

Sedět na bobku je zdravé a trénujete přitom rovnováhu.

1 0
možnosti
Foto

Já to natrénované mám, ale nebaví mě to ;-D

0 0
možnosti
BG

On ještě někdo dělí lidi na leváky a praváky? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ze solidataryti tůkám celí prispěvek LEVOU rúkou. Nó, ale mislenka Pohanko gůt. R^ V

1 0
možnosti

Na životech leváků záleží!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, bez nás by se špatně žilo :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.