Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné chvilky štěstí VV

1 0
možnosti
Foto

Když nekreslime, cvrnkame kuličky ;-)V

0 0
možnosti
Foto

Je moc. V

Holky moje jsou nejvíc VV

1 0
možnosti

jeste prozrad vsem, ze umite nad telcskymi zahradami litat jako vlastovky!!!

at je vam vsude milo, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Pssst! ;-)

Nemůžu prozrazovat všechno V

Měj se krásně na zahradě, na slunci... Všude ;-)

0 0
možnosti
Foto

Takové malé nahlédnutí k nám domů ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Komenský by z Vás měl radost. R^

2 0
možnosti
Foto

A víš, jakou radost máme samy ze sebe ;-D

Díky, Davide. S malou je to holt těžší, co se naučí do zítřka většinou zapomene, nebo ví, ale nevzpomene si na názvy věcí, zvířat, příborů, stromů... A tak je to dokola okolo stola la la ;-D

Naučila jsem se s ní takový trpělivosti ;-)

3 0
možnosti
Foto

Vidíš, a já jsem ráda, že distančka skončila. ;-)

1 0
možnosti
Foto

J93a85n 90Š49i73k

1. 6. 2021 9:15

Škoda, že ty otisky tam nezůstanou tisíc let. Potom by nějaký vědec dumal, no komu asi patřily, čí byly, jací ti lidé byli..Tak snad vydrží alespoň tisíc minut a bude dumat nějaký senior na procházce :-) Drobky života jsou nejlepší. Hezký den Bohunko

2 0
možnosti
Foto

Honzi, já nechávám otisky všude ;-D U prvniho manžela byly otisky a malby za palubkama v obýváku, než se rozhodl, dát tam tapety. Ani se mě nezeptal, jestli to smí zalepit ;-D, ale uplatil mě výborným kafickem a steakem v létě. ;-)

U nás doma teď máme taky palubky v kuchyni a hádej, co je za nima? ;-D je tam dokonce obrys našeho prvního psa a nějaké psaní na památku. A v dětském pokoji máme na zdi žirafu (kreslila jsem ji pro starší dceru) slouží jako metr, a teď tam je i druhá dcerka zaznamenána, jak nám roste. Mám ráda takové drobnosti :-)

Jsem vzpominkosista ;-D

Škoda, že v tom parku začalo pršet. V

2 0
možnosti
Foto

;-D my jsme hrozný kozy ;-D nám říká taťka

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.