Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Tak tam jsme ještě nebyli. Máme co dohánět. R^V

1 0
možnosti
Foto

Když půjde o tvůj pitbul, tak klíďo ;-)V

0 0
možnosti
DP

Bohunko, jestli to tak pujde dal, tak Te asi budu muset poprosit, aby jsi uz dalsi fotky z Telce nepublikovala, jelikoz na me jde splin z toho, co vsechno a jakych zajimavych mist jsme pri nasi navsteve Telce nevideli;-D

1 0
možnosti
Foto

Dane, turisti jdou hlavně na zámek a náměstí ;-)

Tohle jsou tajná místa pro místní, kam se uchylujeme, když je v Telči plno ;-)

Telč není na jedno odpoledne. Jsem tu 18 let a ještě jsem neviděla všechno.

0 0
možnosti
Foto

I trosky mohou být krásné!R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Jojo jak je někde odloupnuta omítka, už taju ;-Da šutry porostlé mechem a tu a tam malá břízka ve zdi VR^

1 0
možnosti
IL

I48v10a82n13a 40L36a55n87c67e

30. 5. 2021 11:37

Krásný, ale bála bych se jít okolo, že je tam někdo ukrytý. Krásnou neděli BohunkoR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

V létě tam bývají chlapci, co si rádi pokouří trávičku a nahnou z plechovky nebo flašky. Ale oni přes den vetsonou někde kalí, a v noci? V noci tam snad nikdo normální nechodí.

Ale když jsem dělala fotky, měla jaksi stažené půlky ;-D

Ivanko díky za reakci. :-)

0 0
možnosti
Foto

Opet krasny fotoblog, rada se k vam vracimR^V

2 0
možnosti
Foto

To mě opravdu těší. :-) děkuju mocinky

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se vyjádřil pod DAVIDEM...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, pod Davidem nic nevidím. ;-) myslíš pod jeho blogem? Mám hledat?

Zdravím tě.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem troska, takže mně se líbí. R^

2 0
možnosti
Foto

Bacha, já jsem opravdu ujetá na trosky. Můj muž říká, že mně ke štěstí stačí ruina a plešatej chlap ;-D

1 0
možnosti
Foto

J31a72n 60Š73i80k

30. 5. 2021 7:26

Bubák Mlýňák a krásné místo...Hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Jedno podobně krásné jsme tu měli pod nádražím. Úžasný historický hotel, majitel se rozhodl ho zbourat, město mu to zakázalo, a tak sundal kousek střechy a déšť a počasí udělalo do dvou let samo. Teď je tu zbytek zdi, zboural to, neodvezl a první pohled, když turista vyjde z nádraží je zbor :-/ nerozumím, proč se tak stalo. (už se šušká, že tam snad postaví supermarket!!!) ble, taková krásná zahrada tu byla... Jen kdyby člověk chtěl. Zřejmě ten "objekt" časem prodá za vysokou cenu právě městu. :-/

Ano i v Telči jsou vycurani malí politici.

Ale otočím list... Jinak je tu nádherně ;-)V

0 0
možnosti
Foto

Roztomile mistecko:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Nikdo tam nechodí, jen když je výlov :-/ Škoda, bylo by to pěkné, kdyby z toho udělali muzeum (nebo tak) :-)

1 0
možnosti
PK

Tak to je skvělá památka a jak to je s tím parním strojem, ten byl taky restaurován?

1 0
možnosti
Foto

Parní stroj vidět není. Je tam takový přívodní asi betonový žlab, který ale nevím, kam vede. Nikdy jsem nebyla uvnitř, možná bude v takové opravené stavbě. Jestli půjdu dnes kolem, kouknu se okynkem. Nenapadlo mě hledat ho tam a fotit. Dám Vám tady vědět. ;-)

Stroje nejsou můj koníček, mě zajímají barabizny ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.