Diskuse

Střílej!!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Hat er geschossen, oder geschissen?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Er hat geschossen. ;-) Aber er wollte nicht. (už je to dávno, tak si nejsem příliš jistá ;-D)

0 0
možnosti
IL

I29v10a57n83a 54L23a38n48c86e

27. 5. 2021 12:52

Nedávno jsem prvně viděla film "Lidice", řvala jsem a řvala. Nepochopím, jak někdo může namířit zbranˇ a vystřelit na člověka, který mu nic neudělal. Neříkám, kdyby mě někdo ohrožoval na životě, tak asi bych se bránila a kohoutek zmáčkla. Stejně bych z toho měla asi celoživotní trauma. Ale lidé, kteří ti nic neudělali!?Nejhorší je, že lidé jsou nepoučitelní...

1 0
možnosti
Foto

České filmy o válce jsou tak skutečné.

Máte pravdu nepoucitelni... :-/

0 0
možnosti
DP

Bohunko, tento clanek se Ti moc podaril:-)Krome moralniho postoje behem clanku ma taky ukonceni, nad kterym by se ti, co vse posuzuji cernobile, poradne zamyslet. Ze totiz Nemci strileli i Nemce a nebo i nemecky mluvici Rakusaky. Cetl jsem o jedne nestastne prihode na jihu Moravy, pet minut pred koncem valky, Ruda Armada uz byla "za rohem", tri nemecti vojaci , vlastne jeste kluci, se rozhodli, ze uz to nema smysl, tak dezertovali. Bohuzel to udelali sice v jihomoravske vesnici, ale zilo tam tehdy dost nemcu a jeden z tech nemcu ty dezertery sel udat, presto, ze mu nekteri jeho nemecti sousede rikali, at to nedela, ze to nema cenu, valka stejne uz brzo skonci porazkou. On ale presto ty kluky udal , rekl, kde se schovavaji, tak si je na durazny pokyn nemeckeho oficira vyhmatli a kousek za vesnici zastrelili.

1 0
možnosti
Foto

Ze strachu, z vypočítavosti.... Zradí se o kvůli menším hodnotám.

Dane díky za tvé diskuzní příspěvky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Můj druhý otčím také tak dopadl s jinými co dezertovali. Chytli je na Slovensku, když se chtěli dostat domů do Sokolovska. Dobře jsi to popsalaR^

2 0
možnosti
Foto

Je to smutné, co lidi udělají pro záchranu sebe sama, nebo pro peníze, úspěch, moc... Neznaji bratra natož nejlepšího přítele

Horste tvého otcima je mi líto.

0 0
možnosti
Foto

Válka je v.l. Ale povídka dobrá. R^

1 0
možnosti
Foto

Lidi vymysleli válku a ona teď za to může.

Díky Davide :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.