Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super a vtipne, diky a hezke fotky ! Jo decko je ale lepe sosat ze slunce R^

0 0
možnosti
FF

No je fakt, že mě zaujaly spíše ty ruce.....určitě čeho se dotknou, to zjihne....tedy kromě....;-):-)

0 0
možnosti
DP

Bohunko, su z teho trocha popleteny (to je zkouska, nakolik si jeste pamatuju moravskoslovasky dialekt meho detstvi), mi se to jevi jako sklenena kulicka, ale jestli chapu text dobre, tak to ma byt vitamin D?

1 0
možnosti
Foto

Jojo :-) vitamín D. Je hezký viď?! ;-)

1 0
možnosti
JK

Déčko byla příloha v časopisu ABC.

1 0
možnosti
Foto

Ábíčko mě moc nebralo. Příliš technické ;-D

0 0
možnosti

Kdysi jsme měli doma o něco větší kuličky stejného vzhledu (už ani nevím, na co byly). Když se s nimi mrsklo na dveře, přilepily se a pak pomalu slezly po povrchu dveří až na zem. Zkuste to s tím "Déčkem", třeba se vám to taky podaří.:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D hned jak přijdu domů, šlehnu s tím ;-D

1 0
možnosti
IL

I74v82a11n86a 83L72a16n36c63e

23. 5. 2021 11:50

Já mám doma oválné "D", je také takové průhledné. Ke kovidu ještě Zinec, ale ten nefotˇte, bílý prášek bez fantazie, duhu v něm ani Vy, Bohunko, nevykouzlíte.

1 0
možnosti
Foto

Ale takhle dobře nasvíceny nudný bílý prášek ;-D třeba by to bylo terno. Díky Ivanko. Co bude s těmi malbami? Hmmm;-)

0 0
možnosti
MV

Aj vana lej daun Ina bedof rousys... Pěknou neděli, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Marku 8-o můj překladač "rameny krčiti " ;-D ale já vím. Miluju růže V

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si původně myslela, že duhovka.;-D Asi proto, že mám déčko v bílých tabletách a předtím jsem měla miminí kapičky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo kapičky došly a nastoupily sklenenky ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to se Ti fakt povedlo!!! Vtipné, hravé, nápadité... ježiši, mě to moc bavilo :-) !

1 0
možnosti
Foto

Zdeni díky. Taková hloupost viď, ale když se skrz něj kouknes třeba na psa... 8-o:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.