Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I52v32a97n55a 76L91a95n58c71e

20. 5. 2021 13:24

Už vím, proč jsou moje obrazy neprodejné.;-( Nikdy mě nenapadlo, že za jeho slávou je vlastní krev.8-o Říká se, že pokud někdo těžce pracuje: potí krev. Nemyslela jsem si, že se musí krev prolít doslova. Ale inspirovat se nenechám.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, musíte do toho dát všechno ;-D (ne !)

1 0
možnosti
Foto

Dobře! Uvědomuji si, o co jsou ukradení barvoslepí. Hezkej a povedenej den, dívko!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Musí to být nudný pohled. :-/ barvy jsou tak úžasné. Ještě že je všechny vidím.

Horste zdravím. :-)

0 0
možnosti
FF

Jako impresionista laik prohlašuji, ....že to není špatné, dokonce myslím, že i výstižné...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Oooo, cítím z toho jako malinkatou pochvalu. 8-o díky

1 0
možnosti
Foto

Vida, můj milovaný obraz a co jsem o něm nevěděl... Za vším dobrým je nějaký druh lásky, díky Bohunko.:-)

2 0
možnosti
Foto

Láska je hrozná mrcha, ona se tváří jakože ano a přitom je jen problémová. Ale, Vincent se potom stal slavným ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^Pozoruhodná variace:-)

1 0
možnosti
Foto

A nakonec bylo červené až moc!;-D PěknéR^

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, to já se postavit s paletou a štětcem před malířské plátno, tak si tak maximálně uříznu ostudu. R^

4 0
možnosti
Foto

Já taky. Proto nejsem malirkou ;-D

Díky Davide. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.