Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zabrousila jsem na své staré blogy, z roku 2014. A s Marií jsme se tenkrát titulovaly "Milé dvojče." (po tom, co si někteří mysleli, že jsme jedna).

Už zbyly jen vzpomínky.;-(

1 0
možnosti
Foto

Já, bych si vás dvě určitě nespletla ;-D

Ano, vzpomínky jsou fajn. Vzpomenu si vždycky, když slyším Alvara Solera V kroutila se u něj jak hadice ;-)R^V

1 0
možnosti
DP

Bohunko, ze jsi srdcarka jsem uz davno tusil, a tento Tvuj clanek to na 100% potvrzuje. I mnou, i kdyz jsem s pani Mariii nemel primy styk, jenom jsme si ve velmi pratelskem tony vymenily par nazoru, jeji necekany odchod poradne zatrasl.;-(Velky dik za tento clanek:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Dane. Neztraťme se. V

1 0
možnosti

Moc hezky jste to napsala.

.

V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, už můžu diskutovat... Admin je trochu útlocitný, ale mě neodradí. Jsem na blogu přes deset let a znám jeho manýry. A nepotřebuji se omlouvat... V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko zlatá, tenhle blog mě dojal, díky, ten je psanej srdcem a někým, kdo měl tu zlatou srdcařku s ohromnou láskou k životu rád jako jáV Byla skvělá, byla to moje krevní skupina - dobré jídlo, pití, fešáci, milovaná Praha i život. Jen blbej nadpis kočko, dej tam jméno Marušky, ať si tenhle dojemnej a od srdce článek přečte hodně lidí!!!

3 0
možnosti
Foto

Káji, přidala jsem jméno.... Stejně už asi bude pozdě.

Byla tak ženská a živelná.

2 0
možnosti
Foto

J63a11n 78Š33i16k

20. 5. 2021 15:23

Děkuji Bohunko za vzpomínku. I mě bude Marie chybět. Její názor mě vždy zajímal. Obdivoval jsem tu pokoru a slušnost v jejích příspěvcích. Nikdy jsem ji neviděl, ale za jejími slovy vyčnívala vždy skutečná dáma, v tom nejlepším slova smyslu. Hezkých pár slov jsi o ní napsala. Měla by velkou radost.

2 0
možnosti
Foto

Díky Honzi. Rozloučení mým stylem, jiná už nebuď.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky... a Marušce tam nahoru VVVVV

2 0
možnosti
Foto

Marti, první o kom Marie mluvila, když jsem začala psát, jste byla Vy. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.