Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Ja zasnu, co jsme vsechno pri nasi (bohuzel jenom jednodenni) navsteve Telce nestacili videt. Uz aby co nejdrive ten Covid zmizel ze sveta, abych se tam zase mohl na skok vypravit, (zatim i pri uvolneni jinde stale nemozne, nase zeme je porad co se nakazy tykja v tmave rudem a tak nas mnohe evrospke zeme nechteji stale pustit dovnitr, no dobre nam tak, zatim co vy jste v CR upeli pod restrikcemi, tady jsme si stale uzivali restauraci, kavaren a baru, dokonce i kina, tak ted za to musime "platit") podivat se na ty krasne veci, ktere jsme tehdy nestacili projit a uzit si kavy a zmrzky, kterou jsi mi pri me budouci navsteve Telce slibovala;-)

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, já bych se koukla ... a napsala povídku. ;-D

R^V

1 0
možnosti
Foto

.... se stydím... ;-D (myslím koukat se, tajně)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tak takové fotky Telče ještě nikdo jaktěživ neviděl. ;-DTahle $IMG_20210416_153808.jpg$} je má oblíbená. Nic si z toho nedělej, asi nějaký počítačový šotek. Snad to půjde opravit. Ale pobavila jsi mě. Pěknou neděli přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.