Diskuse

Brzdi!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Šiš, Bohunko! Ještě že to byl jen sen.

R^V

1 0
možnosti
VV

R^ Obcas takove potkavam, bohuzel ne snu.R^

2 0
možnosti
Foto

I já. Často, velmi často.

Díky za reakci :-)

0 0
možnosti
DV

D61a16v30i28d 61V20l62k

13. 5. 2021 10:08

Bohunka skvěle napsáno. Jsi fakt dobráR^

1 0
možnosti
Foto

Davide, tvůj lahváč je moc pěkný ;-)

0 0
možnosti
DP

Zajimavy sen, ktery se propletal do reality, takovych ridicu je bohuzel dnes vsude hromada a z me zkusenosti pri cestach do CR jsem ke sve velke nelibosti zjistil, ze ta koncentrace takovych silnicnich silencu je bohuzel v CR daleko vetsi, nez v mnoha jinych evropskych zemich.

2 0
možnosti
Foto

Já moc do ciziny necestuju, ale z cest po ČR mám stejný pocit. Kolem samý egomaniak, který spěchá a nekouká nalevo napravo. A říkají si "páni řidiči". Všichni o sobě tvrdí, že jsou dobří řidiči ;-D

1 0
možnosti
Foto

J39a66n 74Š26i76k

13. 5. 2021 7:57

Sny často předvídají budoucnost a stejně jako naše životy mají položen svůj základ v minulosti. Krásný čtvrtek ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzi :-)

Myslíš? No, vzpomínám si na dvě jízdy smrti. S Romanem a s Petrem nebo Pavlem (nikdy jsem nevěděla, který byl který). S nimi už nikdy (oni byli závodníci s upraveným autem), když jsem vystoupila, třásly se mi nohy!

Jestli je to budoucnost.... No to mě ještě čekají věci ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ne, ne funguje mi to tady, jak má... Jen já jsem troubelin... Dnes odepíšu, slibuju ;-)

0 0
možnosti
Foto

V neděli jsem neměla možnost psát do diskuze, teď to vypadá, že budu mít stejný problém, chci se omluvit předem, kdybych nereagovala a děkuji za příspěvky :-)

Sákryš

0 0
možnosti
Foto

R^Probudila se, probudila se... Z čeho a kam se vlastně probudila? Mně přijde, že se vlastně konečně dostala domů;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzi, probudila se nebo nee? ;-) Možná konečně usnula a bude se jí zdát něco hezkého. Včera se mi zdálo, že jsem upekla vysoký perník na plech a ráno jsem zjistila, že zase budu snídat rohlík ;-D Někdy bych radši sen a jindy zase realitu ;-)

1 0
možnosti
PK

No vždyť to říkám do postele medvídka Míšu a na noc teplé mléko s medem, ale na druhou stranu se říká : ..Žij svůj sen a nikdy nevstávej" ovšem asi to bude mít krapet jiný význam, no neva, prší a tak chuťě se osvěžit .....:-)

1 0
možnosti
Foto

Z takových snů se moc ráda probouzím ;-D

U nás taky prší, zahrádka potřebuje zalít, tak to nemám dešti za zlé. Ven se psem? Zatím bude jen chvilkama, na, zahradě, procházka až odpoledne ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.