Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Doufám, že až přijedeme, bude stále turistů prostá. R^V

1 0
možnosti
Foto

Zdeni už se to pomalu zaplňuje... Jojo už jsem tu potkala turisty z Asie. 8-o

0 0
možnosti
Foto

To podloubí mi připomíná podloubí Václavského náměstí v Letohradě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Možná trochu. Podloubi jsou si podobná. To naše je z obou stran náměstí. Jenže kdybych chtěla fotit obě, musela bych si ráno přivstat. ;-)

Děkuju Veroniko

0 0
možnosti
DP

Hezke fotky, zacinas "slapat na paty" :-)vyznamnym fotografum zde na blogu.

1 0
možnosti
Foto

Dane, jsi milý, díky moc. V

Jen si víc klekám a lehám při focení na zem ;-D (někdy vypadám jako blázen ;-D)

(někdy, vždycky ;-D)

0 0
možnosti
Foto

Telč se nikdy neokouka. :-)

1 0
možnosti
Foto

No to mi povídej ;-) nikdy V Zdravim tě, Sonjo

0 0
možnosti
MV

hezky to podloubí dokaze obloučkovat, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Marku, podloubí umí krásnou stinohru ;-)

Měj se pěkně, ahooooj

0 0
možnosti
Foto

Děláš fotky jako profík. Hezkou neděli!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krasne, ale bez lidi opravdu trochu smutneR^

2 0
možnosti
Foto

Však už se zaplňuje a my se zase stáhneme mimo střed města. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, pěkný ... a jak jsi dostala ty lidi z náměstí? Rozkřiklo se, že přijdeš se svým gangem? ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D jo, když vcházím já a můj trhač (teď nemyslím manžela, ale psa) vyprázdňuje se.

Už tu začínají být vidět turisti (že by sledovali fotoblogy ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
PK

No pumpa asi není funkční a kde je foto cukrárny? Copak lze žít bez dortíčku?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pumpa je funkční ;-) cukrárna (jedna) je na třetí fotce ;-)

Cukrárny máme hned čtyři, já mám nejradši nejnovější pod zámkem

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.