Diskuse

Prales v Telči

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jsou v tom pralese lesní muži, tedy orang a utani?:-))))

Moc hezké to je.

1 0
možnosti
Foto

Jojo sem tam se najde. U splavu dokonce nekdo bydlí, je tam domek, chata... :-) ale byli na druhé straně vody, žádné kamarádčovstvi ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tajemná zákoutí, to mám ráda. Já bych cestovala, až bych brečela!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, vzhledem k pracovnímu stylu, jsme neustále někde v pejru, ale na procházky nebo kávičky to není... není to ten správný výlet.:-/ Dočkáme se! I jaro už leze;-)

1 0
možnosti

Krásná místa. R^ Snad tam někdy také zavítám.

1 0
možnosti
Foto

Určitě. Je tu vyžití i pro malý i pro velký... Krásný koupání na Pařezáku, lezecká stěna, golfové hřiště... a okolí a náměstí ;-)

Máme velmi dobrou kavárnu a to víno od Vlastičky;-)

0 0
možnosti

Nechapu, jak jsme si mohli nechat pri nasi navsteve Telce asi pred 15 lety ten prales ujit;-( Tak se asi budeme muset jeste jednou do Telce vydat;-D

1 0
možnosti
Foto

Dane, to je škoda, že jsem před patnácti lety ještě neznala blog, mohli jsme se courat po Telči společně. Sbal se, vezmi manželku a juchů k nám... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Máš tam hezky, takže i hezký nový týden přeji!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste i tobě pěkný týden. Dnes svítí slunce, tak snad ta zima už prohraje svůj boj a jaro nastoupí....:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné stromy, ty opravdu uvidím jen u Tebe na blogu. Díky. V

1 0
možnosti
Foto

Milá Sonjo, právě takové staré lípy jsou všudepřítomné. Myslím že by klidně mohla mít Telč přívlastek "Lipová"

Jednou půjdu a spočítám lípy ve městě a kolem. Bude jich určitě tisíc ;-)

Díky moc.

1 0
možnosti
Foto

J22a64n 29Š55i30k

19. 4. 2021 16:15

Moc hezké, moc, moc. Krásné pondělí

1 0
možnosti
Foto

Honzi, ahoj. Díky díky :-)

I tobě

0 0
možnosti
Foto

Cestovní kancelář Bohunka J. Vás zve ... ;-D pěkný fotky. Jo a najdi si jak se řekne selfie (hovorově) polsky.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D zrovna dnes jsem to někde četla nebo slyšela

Přijeď do Telče, hele i cyklisti tu mají ráj. Jenže já na kole moc neumím a ještě k tomu fotit za jízdy, jsem mrtvá ;-D Ale pro skutečného jezdce je tu pěkně, kopce (některý až až) ale i rovinky. Fakt se to dá.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Telč je krásná a už jsme tam dlouho nebyli. Otevřít tam ubytování, hned vyrazíme na dovolenou:-)

1 0
možnosti
Foto

Hned jak otevřou, přijeďte, dáme procházku. Moc ráda vás se Sonjou opět uvidím.V

1 0
možnosti
Foto

Díky Ivanko, to jsou cesty nalezené v případě přelidněnosti turisty... Tam utíkáme, protože víme, že nepotkáme nečekaného neuvázaného čtyřnohého turistu s páníčkem.

Pes se koupe, my namáčíme nohy do rybníka, ticho klid.

Mějte se pěkně a přeju slunce (my máme hnus) :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.