Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Pani, Bohunko, Ty mas ale divokou fantazii, uz cekam, co ten Lu pristy tyden zase zpusobi s erotickymi nasledky;-D

1 0
možnosti
Foto

Dane, ahojky. Tohle se mi kdysi zdálo, dodala jsem detaily a spojila různé sny k sobě ;-)

Mám většinou hrozné sny, tohle byly takové ty světlé okamžiky.

Díky, že se vracíš. V

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, skladba slovíček bezvadná, stejně jako ta trefa. Také stále líbí (viz Stoni).R^V

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě vážně moc potěšil. :-) děkuju

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, skoro jsem napsala, že mě délka nevadí, ale včas jsem se zastavila!

To by mě zajímalo, kdybys ho trefila do zadele;-D

Stále líbí R^V

2 0
možnosti
Foto

Stonko, ještě že ses zastavila. Mnohý čtenář by to mohl pochopit i jinak ;-D

Ty jo, to mě nenapadlo. ;-D ale.... bylo by to fakt zajímavý

Díky moc. V

1 0
možnosti
Foto

Trefen amorovým šípem rovnou do rozkroku, to se nadá zapomenout;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D

Bude myslet jen na to jedno.

1 0
možnosti
Foto

Kratší, lepší a nejlepší je, tlačit se na sebe i v této doběR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, jojo, to tlačení je taaak sexy. Když se člověk tlačí na tu správnou osobu ;-)

Milujte se a tlačte se! ;-DV

0 0
možnosti
Foto

J23a24n 50Š50i77k

15. 4. 2021 7:58

Jenom dva šípy? To je fakt málo...:-) Krásný čtvrtek

2 0
možnosti
Foto

Se švédskou trojkou v nebi nikdo nepočítá ;-D

Dva lidi, dva šípy ;-)

Hromadná láska (skutečná, opravdová, amorova) neexistuje.

Honzi, pěkný čtvrtek.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, kratší, lepší, vtipnější. R^ Pěkný den.

2 0
možnosti
Foto

Díky, díky, díky. Měj se krásně :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.