Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Trebaže si bledá, bledulenka bledá, aj tak ťa mamička (i my, diskutující) za červenů nedá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Bledá a křehká jako bledule. Pěkné fotečky, díky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Mirko. Mějte se jarně ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krehoucka az jakoby zensky zranitelna krasa:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně takové jsou. Křehky ženské :-)

Hezkou neděli, Honzi

1 0
možnosti

To je krásný pozdrav jara, Bohunko!:-) Dík.

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky za návštěvu. Dnes jdeme sbírat čurbes v přírodě. ;-)

Měj se pěkně

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, taky jsem byl ve 4 ráno (když jsem vstával do rachoty) bledej jak bledule. Ale krásného na tom nebylo zhola nic. Tobě za bledule R^ a pěknou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Davide, bledej může být kazdej, ale aby to bylo hezký, musí se to umět. ;-D

Ať ti to rychle uteče a můžeš na kolo, než se zkazí počasí ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Jitko. Krásné jarní dny s caparty, preju ;-)

0 0
možnosti
MV

... a mate stejnej monogram, Bohunko...

fajnovou bledulí nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

To je nádhera!R^:-)Užívej si krásné jaro, Bohunko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, i ty. Jaro už to vyhraje, cítím to v kostech ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.