Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Bohunko R^V

Jasně, že přijdu.

1 0
možnosti
Foto

I ty? O tebe jsem potřebovala, děkuju Stonko. V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, dnes spěchám takže stručně. R^Taky píšu dlouhé blogy, ale to Petrovo přirovnání k minisukni je trefné.

1 0
možnosti
Foto

Já přijdu určitě a rád :-)

1 0
možnosti
Foto

Jeeee, Filipe, to mě moc těší. Díky

1 0
možnosti
DP

Sice ja nesouhlasim s tim Tvym tvrzenim, ze jsi to strasne zpackala, ale clanek by dost ziskal tim, kdyby byl kratsi. :-) Ale i tak budu ocekavat a tesit se na pokracovani pristi ctvrtek.;-)

1 0
možnosti
Foto

I když dlouhé nakonec jsem se na konec dopracovalR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky že jsi dočetl. Příště bude kratší, slibuju.

0 0
možnosti
Foto

R^Asi mám nějaký divný vkus, Bohunko, ale vyhublá a s vypracovanými svaly bys přede mnou byla v bezpečí;-)

1 0
možnosti
PK

Teda Bohunko, velmi ale velmi dlouhé čtení, občas jsem nechápal (jak typické pro mě), ale neodpustím si zopáknout...... dobrý a chytlavý text musí být jak minisukně krátký a přitažlivý (WCH). A k těm andělům a současné době, kdyby v dnešní době Covidové lidé byli andělé, nebylo by třeba ani vlády......tož dnes to byla hodně přímé řeči, alias pan Trčálek;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Petře.. Já vím, původně bylo čtrnáct polovičních příběhů. Ale zdálo se mi to moc. Tak jsem škrtala a přepisovala a nakonec spojila vždy dva... A výsledek je "velmi velmi dlouhé, a silný odliv čtenářů ;-D Asi ty poslední díly opět rozdělím na čtyři :-/, jestli to ještě pomůže. ;-)

Děkuju za Vaši trpělivost.

0 0
možnosti
Foto

J31a51n 70Š93i24k

8. 4. 2021 5:36

Budu tu čekat příští čtvrtek ráno a zase naostro. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzi, díky. Strašně jsem to zpackala. Jak píše nad tebou Petr, předlouhé... :-/

Díky, že zůstáváš:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.