Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani já nemohu spát na břiše, a to mám málo oteklá prsa. Tobě, Bohun, přeji větší odolnost, co se týká vína!!;-D

1 0
možnosti
Foto

Ten alkohol nezvladam už od puberty. Myslela jsem, že tréninkem budu odolnější. Ale alkohol a já, to je blbá kombinace. ;-)

0 0
možnosti
ZS

Bohunko, čím dál zajímavější R^V

2 0
možnosti
Foto

Díky Stonko. Drž mi palce, ať vydrží čtenáři ;-D

0 0
možnosti
Foto

Boží. ;-D Bejt Amorem není žádnej med.

2 0
možnosti
Foto

Je to spíš děs ;-D

Davide dík, že ještě čteš ;-D

1 0
možnosti
DP

Teda Bohunko, Tvůj popis "příhod" s LU má stále větší "grády", pomalu začínám mít obavy, zdali zvládnu v pohodě další pokračování. ;-DPan Šik dole se zmínil o zajímavé fantazii, já bych to spíš nazval fantazií kosmických rozměrů. Ale žerty stranou, už se těším na pokračování, snad to v pohodě dám;-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, určitě to zvládneš, chci říct, vydrž a neutikej. S každým dílem se mi zdá, ubývá čtenářů ;-D

Snad zbyde ta silná parta, která nezdrhne ;-D až do konce

1 0
možnosti
Foto

J84a95n 23Š47i44k

25. 3. 2021 5:28

Čokoška jak prase? To je přímo básnický obrat  Zajímavé fantasie. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Jane, původně to byl rychlý a dost nepříjemný strasidelno-eroticky sen. :-)

Co košíku jsem tam přidala, protože bez ní nejde žít ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.