Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No dnešek to tak nějak nepotvrzuje. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko a.... nápodobně :-)

0 0
možnosti
Foto

Ta bílá krása měla na pár dní něco do sebe, ale teď už denně přepočítávám rozkvetlé sněženky na zahrádce a kontroluji, jestli už neklepe na dveře JARO.:-):-)R^

1 0
možnosti
DP

Prima fotky, R^i tady na Severu jsme meli zimu jako u vas v CR, jenom necely tyden, ale na "dalekem Severu" za polarnim kruhem si zimy uzili vic nez dost, s teplotami mezi minus 30 az minus 40 stupnu. My jsme kdysi meli v planu zajet si letos koncem ledna na daleky Sever, uzit si polarni zare, (nejlepsi doba de od poloviny ledna do poloviny unora) ale kvuli Covid-u jsme to museli odlozit na neurcito. Ted uz se taky tesime na jaro.

1 0
možnosti
Foto

Dane, uff, takový mráz... To není nutné. Brrr. Ale radši sever, než jih a teplo ;-)

nám taky covid udělal čáru přes plány.

0 0
možnosti
Foto

J62a27n 81Š46i22k

28. 2. 2021 15:07

Bylo to krásné zimo, ale bylo toho dost! Jaro, vítej :-) Chci jít dál a přelétavý jsem. Hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Zimu mám rád jako lyžař, ale hlavně kvůli schovanému protivnému hmyzu. Ubyde práce s odháněním komárů:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, v lednu! jsem viděla v lese hejno komárů. Můj muž mi to nevěřil, než uviděl sedět komára na kapotě jeho auta.

Jaro je fajn. A už je tu. Máme v Telči první pár Čápů. V

0 0
možnosti
Foto

Fotky zimy pěkný, ale fotky jara budou určitě hezčí. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě. Ráda tě tu vidím :-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně :) Bylo to krásné a bylo toho dost... Pěknou neděli Bohunko :)

2 0
možnosti
Foto

I Vám, Filipe. Mějte se pěkně. :-)

1 0
možnosti

Na zimu, resp. zasněženou krajinu, se dobře dívá...z pohodlí vyhřátého pokoje:-)))

Hezká fota!

2 0
možnosti
Foto

Já radši na vlastní kůži ;-D(všechno)

Ale teď už je čas na jaro.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.