Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Mozajkovo-hororové dívání očí. Že bych neměla čisté svědomí? Mám, ale......8-o

1 0
možnosti
Foto

Opravdu? To jsem nechtěla, to je pohled našeho andilka miláčka :-) nikdy není hororový, je spíš nevinný. Ona je celá taková nevinná

1 0
možnosti
LI

Kdo zachoval svým očím dětský třpyt a umí dětsky žasnoutR^

1 0
možnosti
Foto

My jsme doma jedna mateřská školka ;-D všichni jsme jak malí :-)

0 0
možnosti
PL

Krásný nedělní pohled na svět R^

1 0
možnosti

Ano, připomnělo mi to, jaký jsem měla jako dítě úžasný krasohled. Bohužel, zmizel někde mezi neteřemi a synovcem. Občas na něj vzpomenu. Ty nové už nejsou takové.

Dík za bezcovidovo, Bohunko!:-))

2 0
možnosti
Foto

Jo, krasohled se to jmenuje. ;-D

Není zač, Marie. Necoviduju... (pokud možno)

1 0
možnosti
Foto

To je pěkný! Fajn neděli přejuR^;-)

2 0
možnosti
Foto

I tobě, Jitko

U nás druhý den mlha... Ale nefouka ;-)

1 0
možnosti
Foto

Máš fantaziiR^:-) ať se neděle vydaří!!

2 0
možnosti
Foto

Ooo, dnes mám plno ;-D výlet, potom káva s kamarádkou, potom hry.... :-) bude fajn

0 0
možnosti
Foto

R^Ranní potěšení:-)

1 0
možnosti
Foto

Podíval jsem se a zavzpomínal na časy kdy jsem se díval sám moc rád Bohunko :-)

1 0
možnosti
Foto

Máme doma i takové to barevné kukátko, už to není, co bývalo, ale stejně je to krása. Děti mají kukátka, my dospělí musíme koukat kolem sebe.

Přeji hezké dívaní. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý únik od všeho. R^

1 0
možnosti
Foto

Sonjo, únik všech úniků, ještě sluchátka do uší a potom... "mějte mě rádi" ;-D občas potřebuje vypnout každý

Díky, zdravím tě :-)

1 0
možnosti
PK

No jo, víkend a nemusí se vstávat, tedy kromě nás pejskařů, není žádná povinnost, tak poté se ocitáme v nebezpečí, že nás ovládnou různé fantazie, co takhle upéci bábovku, nebo štrůdl.....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, ano, čůrat se musí ;-D

Pesanovi nejde vysvětlit, že má počkat... A co potom taková hladová kočka.... ;-D o tom by mohl vyprávět Honza Pražáků...

U nás se teď drží dieta, to víte to polehavani u pc... To bych za chvíli úplně schnila, takže pohyb a zeleninka ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.