Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krasne a muj salek kavy diky R^

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, nemám oprávnění posuzovat kvalitu fotografií, mám jen sílu, posuzovat myšlenku a kvalitu Vašeho blogu. Jako "bývalý" ale mohu posuzovat současnou úroveň... Napíši upřímně, proto jsem přestal psát. Ale Váš projev... Bezelstné "pohlazení". Díky a pište, budu se těšit... JiříV

1 0
možnosti
Foto

Jiří, nejsem fotograf. Jen přisednu a vyfotím ;-). Ani mě nebaví upravovat je. Jen mám ráda obyčejné věci. :-)

Ehm, ehm ani opravdový bloger vlastně nejsem, čestinu neumím, diskutováni mi nejde...

Díky, jsem to jen já ;-D

1 0
možnosti
Foto

To je dobře. Moc tě zdravím Sonjo :-)

0 0
možnosti
Foto

"Už je mi teplo děvče... ;-D"

...

Vím, tu hlášku jsem pomotal :)))

1 0
možnosti
Foto

... honem mi přičaruj ženicha a peníze... ;-D

Já chci! ;-D

Rada jsem "zahřála"

Včera u vaření roštěné jsem si na Vás vzpomněla, že už nevím, co vařit. Hoďte nějaký nápad ;-)

1 0
možnosti
PL

Povídání, které zahřálo.R^

1 0
možnosti
Foto

Je mi zimka. Já chci léto a prázdninyyyyy! Krásný fotky a písnička. Znám tu v originálu od Gotye, ale na tenhle klip jsem fascinovaně koukala, co tam provádí s tou kytarou.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zima je taky fajn. ;-)

Originál písně je úžasný, ale tahle partička je zajímavá.

0 0
možnosti
ES

Bohunko. Teplíčko. Těším se na jaro! R^:-)

1 0
možnosti
ES

Ta písnička je boží!!! To se ti povedlo.R^V

1 0
možnosti

Dobrá letní procházka loňským létem.

A doprovodná píseň taky fajn.

1 0
možnosti
Foto

Díky. Docela se ta připomínka léta hodila. U nás opět nasnezilo a dnes trochu utalo... Asi už je sněhu konec.

1 0
možnosti
Foto

Já myslel, že ženy jdou na bobek jen když chtějí bobkovat... díky za fotkyR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.