Diskuse

Zblízka...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta první měla být poslední, protože pak už jsem nefotila nic ;-D pak byl teprve relax ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné pohledy zblízka, Bohunko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já už povídala mockrát, ty mít očka dobrá na fotografování. Brzo bude Telč dělat výstavu, aby domorodci viděli, jak to mají hezký. Jinak si oni nevšimnout, musíš jim strčit fšechno před nos, nos ne, očiR^

1 0
možnosti
IL

Někdy je lepší vidět věci z dálky, ale tyto jsou krásné zblízka.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Zblízka a natěsno, tu můžu:-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, z dálky posílám R^ a přeji pohodový víkend.

1 0
možnosti
Foto

Je, díky moc Davide. :-) i já posílám zpět ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.