Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J66a54n 32Š66i68k

21. 3. 2021 17:27

Hezké fotky, jakoby pořízené Flexaretou. Krásný nedělní večer

1 0
možnosti
Foto

Musela jsem googlit. Takhle fotila? Já jen odstranila barvy

:-) díky moc

0 0
možnosti
PL

Hezké hvězdné povídání i obrázkování R^

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, krásně romantické;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ano. Romantika, poslední podzimní slunce v říjnu, pití, kafe a sušenka ;-D;-D ani svíčky jsem nepotřebovala.

0 0
možnosti
Foto

Ležela jsi při tom focení na zádech nebo byla jen hodně ohnutá dozadu? V každém případě povedené. Tak ať se ti povede i neděle!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě jsem ležela, lezli po mě mravenci a pavouci. Ale za ten pohled to stalo.

Právě jsme se vratiki ze zamrzlé procházky ve sněhu a větru. Bude oběd a potom dám nohy na stůl a mějte mě rádi :) nene, ještě žehlení... Ale pak už jen horká vana ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Ivanko. Posílám pozdravy za velkou louži.

0 0
možnosti
Foto

Vy ženy dokážete přesvědčit nás muže, že hvězdy září i tam, kde vidět nejsou. Ale ruku na srdce, Bohunko, obráceně to často platí také.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No samozřejmě. To je dar opačného pohlaví, ukázat i zázraky

1 0
možnosti
DP

Hezky fotograficky zazitek Bohunko, ty cernobile fotky maji zvoje zclastni kouzlo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Barevné byly takové nemastné neslané, takhle se mi líbily víc. Měj pěknou neděli, Dane :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ obzvlášť ta poslední.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.