Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Tak to je jak povídka, do televize!R^:-)

1 0
možnosti
ZS
Foto

Pěkné! Takové hravé...;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

A nejlepší je pak zjistit, že se vám přisálo klíště na té nejchoulostivější části těla.

1 0
možnosti
DV

D98a11v14i26d 61V14l43k

21. 1. 2021 11:06

Moc se mi to líbiloR^

1 0
možnosti
Foto

Jak říkám nejen doma: sex je zábava pro nás chudé. R^

2 0
možnosti
Foto

Proto mám auta rád nejen na ježdění. Před nimi, na nich i uvnitř nám umožňují zázračné věci. Bohunko, díky za připomínku!!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko to sice není, ale v záchvatech smíchu se zkrátka těžko realizuje ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D příliš smíchu, příliš škodí ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.