Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylas na chvíli pavučinovou královnou.Rád mám když mi ve tmě mlasknou po čuni. ToběR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak přesně tohle ráda nemám. Ble, je to nepříjemný ;-D

0 0
možnosti
Foto

J77a13n 19Š89i88k

26. 1. 2021 7:44

A kde jsou obyvatelé? Nebo když jsou doma, tak má z nich fotografka mírné obavy? :-) Taky mám rád pabučiny, nejradši po mírném dešti...Krásné úterý

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jane. Obyvatele nemusím (bojím bojím) :-)

Hezké úterý i tobě taky

0 0
možnosti
PL

Asi se budu muset vydat na cesty. U nás je sníh a mrzne a vílu tady jen tak nespatřím R^

1 0
možnosti
Foto

I u nás by dnes vily zmrzly. Sněhu máme ještě dost. Necestujte, počkejte na jaro ;-)

0 0
možnosti
JM

J97a77n 68M18a24r49e58k

25. 1. 2021 20:35

Bohunko, vidím, že i v malých "bezvýznamných" detilech je tolik krásy

1 0
možnosti
Foto

Díky moc. Mám moc ráda bezvýznamné detaily. :-) Všímám si jich :-)

0 0
možnosti
DP

R^Ma to svuj puvab:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Dane. Přiznám se, že při focení to bylo o 100 procent lepší :-). Tu vůni, volnost, jemnost a magicnost zachytit neumím :-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, ty seš pořád úplně mimo. 8-o Mimo aktuální roční období. ;-)Před týdnem léto, teď podzim. Struktura látky co moc nezakryje a podnítí fantazie je ovšem pro víly ideální. R^

1 0
možnosti
Foto

Chodí tak oblečené, aby se tajil dech ;-)

Jsem mimo už dlououououho ;-D

1 0
možnosti

To vypadá, jako když víla spěchala, a odhazovala své lehké odění:-))))

1 0
možnosti
Foto

Možná chvatala... Možná ji tam někdo svlékal... Kdoví ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na chvíli se zasnit. Prima:-)) V

1 0
možnosti
Foto

Sonjo, než se nadějeme, budem chodit letně. :-) díky ahoj

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.