Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Už začínají růst Dubánci, to je krásné.

1 0
možnosti
Foto

:-)

Dubánky můžeš, já vím ;-) (jen teď nevím, co jsou zač... něco se mi vybavuje ještě kdysi na fb? Nebo se pletu?)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, konce jsou vlastně jen další začátky...díky za připomínku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe máš úplnou pravdu. :-) pěkný nedělní večer

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, bylo to moc hezké. R^

1 0
možnosti
Foto

To je tím hezkým místem. Díky hezký zbytek víkendu

0 0
možnosti
IL

I84v60a76n62a 62L94a88n34c57e

27. 6. 2021 11:57

Krásnou neděliR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko... Hezký celý příští týden ;-)

0 0
možnosti

veľmi pekné fotografie, citlivé, ďakujem

2 0
možnosti
Foto

Někdy... Jindy než mi něco dojde ;-D

Díky Honzi

0 0
možnosti
DP

Bohunko, Ty mas dar (spolecne s p. Sonou a p. Stepankou na blogu zde) "vyhmatnut" takovych neobycejnych fotografickych objektu, moc se mi libiR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jeee, Dane děkuju moc. Přirovnáváš mě k mým oblíbeným blogerkam V

0 0
možnosti
Foto

Také stromy to nemají jednoduché. Proto je mějme rádi, a tobě za ně dík a povedenou neděli!:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste dík. Měj se nedělně. :-)

0 0
možnosti
Foto

J20a33n 59Š74i23k

27. 6. 2021 8:47

Umírající strom pomáhá dávat život těm stromům, kteří žijí. Poskytuje živiny a výživu užitečnému hmyzu a kořenům. Bůh to dobře zařídil. Z mrtvého a ošklivého vyroste nové a krásné. Proto je i v ošklivosti krása. Hezkou neděli Bohunko

3 0
možnosti
Foto

Kruh života :-)

Pěknou neděli, Honzi

0 0
možnosti
Foto

R^ Spěchám s klukama na turnaj a jen doufám, že nedopadneme jak ty stromy. Pěknou neděli, Bohunko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.