Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třeboň-okouzlila mě, byli jsme tam letos R^v létě

1 0
možnosti
Foto

Jezdíme tam docela často. Tak často, že jsme zjistili, že nejhoršího smazeneho kapra si dáte právě v Třeboni ;-D

Ještě jsme ale nevyzkouseli všechny restaurace.

Snad najdemeti pravou, kde nám dají opravdu cerstvou rybu. ;-)

Ale město je něžně pohádkové. V

0 0
možnosti

I52v59a19n32a 41L27a72n49c60e

5. 10. 2020 14:16

Bohunko, konečně jsem si přečetla ten blog pro mne. Nezlobte se, ale občas u počítače nejsem i několik dní. Vidíte politickou situaci naprosto stejně, vždycky záleželo kdo s kým a pro koho a na nás obyčejných lidech záleží jenom pro to, abychom ty lumpy podporovali. :-(:-(:-(

1 0
možnosti
Foto

Nic se, nestalo. Chápu, že neležíte celé dny na blozich ;-)

Děkuji za Vaši odezvu.

0 0
možnosti
Foto

Krásná místa, ráda se vracím alespoň ve vzpomínkách. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám to stejně, alespoň na fotkách ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké fotky, nerada kazím poetiku, ale zrovna minulý týden jsem byla v Třeboni, nenapadlo mě, že je to Venuše, spíš mi připadalo, že se chystá porodit do vody a má křížové bolesti. :-)

1 0
možnosti
Foto

Leontýno, je vidět, že jste realista ;-D

Pssst, máte pravdu, vypadá jako těsně před porodem, ale i to je přece velmi romantické ;-D;-)

Taková pravá Česká rodící žena, je dobrá předzvěst pro naši budoucnost. ;-)

0 0
možnosti

krásná Třeboň R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ty jsi dnes Bohunko pilná!;-)

1 0
možnosti
Foto

To kvůli tomu dni zvířátek. :-) zdravím tě "paní blogerko" ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně tvarovaná Venuše! ;-) R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.