Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jasně to je pro nás ten nej blog. No my rozhodně nejsme pozadu,bo každý pondělí jedeme ráno na Točník, tam uděláme procházku a nakrmíme medvědy, nazpátek na fotbalový stadion ve Bzové,kde si zahrajeme fotbálek a končíme na přehradě,kde i za teploty kolem 7 stupnů Celsia skočíme do vody, tedy oba dva a pak je konečně den naplněn. Díky za krásný fotečky;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Hmm, pěkně nabitý den. Koupete se v tý zimě? 8-o já se sice taky koupu po celý rok, ale ve vaně ;-D

Už jsem si myslela, že vůbec nepřijdete, ale budu to brát, že jste chtěl být první v diskuzi;-)

0 0
možnosti
Foto

Nemohl by příště pejsan fotit ve vodě tebe?;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D on má moc nešikovne pacičky. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J81a83n 41Š85i53k

20. 9. 2020 16:08

Jo, koukat a ne koupat ;-D To mám podobně. Hezké fotky. Přeji krásný nedělní večer Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Jane, koukání je dost zajímavá činnost. ;-) měj se pěkně.

0 0
možnosti

Na břehu je také hezky, můžeš tam potkat vodníka.R^

1 0
možnosti
Foto

:-);-D jsem si běžel pro ručník.... ale sympatickej koupač, se nakonec vylíhl

1 0
možnosti
Foto

Áaaa, další vodomil. Jen šup šup do rybníka. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, přece sis nemyslel, že budu fotit nějaký těla ;-D

1 0
možnosti
Foto

Labradoři jsou vlastně i vodníky. FotkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Kde je hranice mezi jejim jinotajem a jeho fantazii?

:-)R^

1 0
možnosti

Bohunko, já bych se s ním klidně koupala. Jsem koupací typ. Ale nesměl by mě chtít zachraňovat, jako kdysi náš hafuška, který mě skoro utopil ;-D

R^V

1 0
možnosti
Foto

Já vím, ty jsi vodomilka :-)V

Tenhle netopi ani nezachranuje.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS