Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný foto-blog. Musel jsem si Vás Bohunko dát mezi oblíbené. Taky trošku proto, že se kamarádíte se Stoni, fantastickou a mojí milou "pisatelkou". Nějak mě ji Váš styl neskutečně připomíná. VV

0 0
možnosti
LI

Nebe, peklo, ráj - zvláště to třetí, báječné...;-)

1 0
možnosti
Foto

Bingo!!! Ráj na Zemi. V Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

I50v52a86n 11M48a91r82e27k

27. 9. 2020 14:39

No nádhera paní Bohunko, Karma.R^R^R^V

1 0
možnosti
PK

Jo Telč je nádherná, byl jsem sice jen jednou ale pamatuji.

Příjemnou neděli;-D

1 0
možnosti
Foto

Ta je asi nezapomenutelná, si myslím. Ale záleží samozřejmě na počasí, na ubytování, na místě kde chodíte... Já vlastně ještě ani jednou nefotila náměstí. Nějak ho fotí každý a nevím, jestli se ještě dá fotit jinak.

Mějte se fajn. I s pesanem.

0 0
možnosti
Foto

Bohun ko, děláš to dobře, děkuji a přeji příjemnou neděli!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jéé, díky ti Horste. Dělám, co umím... (no umím;-D) asi mám víc štěstí než rozumu.

0 0
možnosti
ZS

Bohunko, chtěli jsme jet, ale mě se s rouškama nikam nechce ... tak to - už zase - odsouváme na lepší čas.

Pěkně je v Telči, tůze pěkně. R^V

1 0
možnosti
Foto

Stonko, to nevadí. V My stejně nikam nechodíme, doma se bojí... :-/ Však se uvidíme příště. ;-)

Ty fotky jsou ze dne, kdy se měly vypouštět ty balony, jak jsem stále namyšleně machrovala. Tohle důkaz, že nestartovaly ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tedy Bohunko, to je pěkné :-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, díky moc. Ono je tu zkrátka pěkně. V (Ale Plzeň je taky fajn;-))

0 0
možnosti
Foto

Pěkné nebíčko (i peklíčko)!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky, občas tu i zabouří ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vy jste z Telče? Nádherné město. Jednou jsem měla tu čest, stavovali jsme se tam o dovolené. V osmdesátých letech. Dávali jsme si tam zmrzlinu, ta byla! Ostatně, dříve se prodávaly takové zmrzliny, že ty dnešní, z rostlinného tuku, by se mohly stydět. Ale to by bylo do jiné diskuze. Mně se líbí Váš cit pro krásu. Krásné jsou ty fotky i povídání pod nimi, máte fantazii. Já zase mám takovou úchylku, u fotek se mi vybavují různé písničky. U té třetí fotky jsem si vzpomněla na Nohavicu a jeho Hlídač krav ("kde se mezi mraky honí moje strakaté krávy"), a s tou čtvrtou fotkou jsem si rovnou zazpívala Nezacházej slunce, nezacházej ještě...

1 0
možnosti
Foto

Ano jsem tu už sedmnáct let :-) Telč je moje srdce V

Kdykoliv kamkoliv přijdu a řeknu, odkud jsem, vždy se najde někdo, kdo řekne, ach Telč, tam jsem se zamiloval. :-)V

Nás pan galerista kdysi přijel se ženou na dovolenou... už se nikdy domů nevrátili, prodali tam dům, koupili nový tady (tohle není z románu, tohle je realita). V

Zmrzlinu tu dnes máme také, několik prodejců, vinotéky a kavárny...

Přijeďte zas. Je tu milo. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, potěšila jsi oko i duši...zdravím!;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.