Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda Bohunko, Tve sny stale nabyvaji na sile, cloveka mrazi jenom pri cteni, pomalu se bojim, ze pristi ctvrtek uz to bude snovy "masakr";-)V

1 0
možnosti
Foto

Dali, ahoj. Nee, na příští čtvrtek vyberu klidné čtení. ;-) Kdysi jsem ve snech vraždila já, teď on vraždí mě. ;-D každý chvilku tahá pilku :-) zítra přijď znovu, bude hezká věc ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohun, oznamuji, v tuto chvíli začalo v Norimberku bouřit a pršet, to samé už bylo před dvěma hodinama v Aschafenburku. Tobě R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Radši mi takové věci ani nepis. Bože, už vím, o čem se mi dnes bude zdát. ;-D sákryš, topila jsem se na dnešek, na zítra už nee.

0 0
možnosti
Foto

Ve snu se zdá člověku něco, co má kdesi hluboko v podvědomí. Doporučení: nedívat se před spaním na filmy typu Čelisti, Základní instinkt apod. ; nečíst pohádky bratří Grimmů, Drakulu nebo Kámásútru. Vše ostatní počínaje Malým Bobšem až po Vesničko má středisková je povoleno. Úspěch bohužel nelze zaručit...;-);-D

P. S.: Mandarinky se nezdají být tím, čím jsou.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, pokud dáme mandarinku na index nevhodného ovoce vedle banánu (symbolizující mužský úd) a melounů (ženská ňadra) co potom budeme jíst? V sekci zeleniny už to má nahnuté okurek a rajské jablíčko.

2 0
možnosti

Bohunko! VR^

Návod pro ženy v nočních ulicích - jak předejít znásilnění. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano !!!

No vidíš, třeba to bude číst nějaký vynálezce a na trhu se objeví malá tajná zbraň. :-);-)

Zdeni, dostala jsem ho??? Co myslíš?

0 0
možnosti
Foto

Je dost hrozné mít takové sny... (Nevznikají samy od sebe - životní pocity z reálu, i když za jiných okolností, se ve snu vracejí). Mívám občas také nepříjemné sny, ze kterých se raději s úlevou probouzím. Zdá se mi například že jsem mezi lidmi v cizím prostředí, nebo zase na vyprahlé poušti, nemám peníze, ani doklady - a široko daleko není živá duše... Chci zavolat manželovi, ale ztratil se mi i obil, anebo si nemohu vzpomenout na jeho číslo. Pak jsem ráda, že se probudím, a všechno je díkybohu v pořádku - a na světě hezky. VR^

1 0
možnosti
Foto

Ztracená jsem ve snech často. A často se topim, na dnešek v ropě, opravdu zážitek ;-D!

A pak mě ničí láska. Často, achjo.

Mirko, děkuji za návštěvu i příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

R^Bohunko, na sny recept nemám, jednou jsem chtěl z jednoho tak strašně moc utéct, až jsem spadnul z postele;-D

Krásný den a těším se na Tvůj mimořádný blog:-)

1 0
možnosti
Foto

Je, Honzi, to znám. Já nakopla jednoho mizeru tak, že jsem si o žebřík u palandy zlomila nartni kustku ;-D;-D

Někdy to strašně prožívám.

1 0
možnosti

Ještě, že jdu teď po šestý se psem do vody:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně rybník než sprchu! Schvaluju! :)

Pozor na vodnice ;-D;-)

Zdravím i pesana

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, to byl teda Telčský masakr ostrou dýkou. A takhle podle legendy vznikl dvouocasý penis. Ty sny se Ti sice postarají o inspiraci, ale po ráno musíš být zničená.

2 0
možnosti
Foto

J77a84n 27Š50i23k

13. 8. 2020 8:46

Legenda o dvouocasém penisu? :-) To neznám.

2 0
možnosti

Přeji dobré ráno po zajímavé noci R^

1 0
možnosti
Foto

Opravdu náročná noc. :-) ale... vyhrála jsem (snad)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.