Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Možná byste mohla uvažovat napsat nový snář nebo alespoň doplnit stávající. R^

1 0
možnosti
Foto

;-D teď jste mne trošku rozesmál... Vždyť já ani nevím, co ty sny znamenají, své sny sepisuju jen tady.

0 0
možnosti
Foto

Bugee sex. To tu ještě nebylo. Tuším, že je to jen pro odvážné.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, jen pro nejotrlejsi ;-D (pro mě) ;-D

1 0
možnosti
VF

Bohunko, jste nebezpečná......

1 0
možnosti
Foto

Já ani tak nee. Jen můj mozek dokáže zkombinovat, ale, máte pravdu, někdy se sama sebe bojím :-)

0 0
možnosti
IM

Tohle prolínání skutečnosti a fantazie je vzrušující...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Bohužel (nebo možná dikybohu) to není skutečnost. :-/ jen sny...

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, až zas přijdeš s Luciusem do styku, zeptej se ho kde sehnal tu gumu. R^

1 0
možnosti
Foto

Sháníš gumu  nemáš vlastní ;-D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, díky. Ty sny, jsou někdy hrozný..

1 0
možnosti
Foto

Ano, každý den žít jako kdyby to byl ten poslední. To mi připomíná, že v Sokolově mi umírá další kamarád (1952). Včera se mi ho povedlo přes whatsapp společné kamarádky rozesmát, toho krásného kluka, který teď leží vyhublý na kost bezmocně v nemocniční posteli. Povídal jsem mu o našich společných zážitcích, kdy on byl saniťákem a já jeho mechanikem... Tobě, BohunkoR^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, omylem jsem napsala odpověď Tobě k Jitce. :-/ Ty stejně víš, co jsem chtěla napsat V

0 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuju. Trošku jsem se bála reakcí :-)

0 0
možnosti
Foto

R^"Krok R^a dup, krok a dup..." - Lucius! No konečně, to to trvalo:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzi, teda..... Včera večer jsem to jméno vymazala, bylo napsáno přesně za těmi kroky... ;-Da ty jako bys to už četl :-) čteš mi myšlenky?

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.