Diskuse

Oranžová

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji moc. Byly oorizeny rychleji, než mandarinku sním

Mějte hezky den

0 0
možnosti
Foto

Docela obyčejné věci si máme umět užívat. A Ty to umíš. ;-)

1 0
možnosti

Obdihuvodne, jak to dokazes krasne popsat.R^ Mam rad jak pomerance, tak i mandarinky, zatimco co pomerance se nekdy nevyvedou, tak mandarinky nikdy nezklamou:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsou věci. Já ji normálně oloupu a sežeru. Mám rád ovoce s "jednoduchým obalem" (mandarinka, banán - pomeranč už moc pracnej).

2 0
možnosti
Foto

Davide, mam rada ovoce "pracné", mandarinka.... když se jí člověk věnuje, ona se mu pak odvdeci...

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, uz ta prvni veta. Vsak visR^:-P

1 0
možnosti
Foto

Honzi, nesmíš mě brát tak vážně ;-)

Díky

1 0
možnosti
Foto

I když ty nedozrálé jsou kyselé jako šťovík... Já je ráda kreslím... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou to krásky. Šťavnaté...

0 0
možnosti
Foto

Díftko, je hezké že umíš vychutnávat život se vším:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.