Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko, úžasně napsáno. R^V

1 0
možnosti
Foto

To je vpravdě umělecké dílo, dívko:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, taaaak přehánís, dík ;-)

0 0
možnosti

Sice trochu smutne povidani, ale z literarniho hlediska pohlazeni duse, Bohunko diky:-)

1 0
možnosti
Foto

Dali, děkuju. To jen takové zamyšlení, že všechno stárne :-)

Snad to nebylo příliš pesimisticke ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné zamyšlení! A já hned za vším vidím sex.;-);-D

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, v Bohunčiných textech by viděl sex i slepej. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Bohunko, co jsi dělala včera v noci?8-o Nejspíš něco co jsi nechtěla. Zmatkovala jsi? Já ten titulek viděl na blogu, ale nešel otevřít a pak zmizel. Říkal jsem si, že Ti ujela ruka na klávesnici. ;-D Dobré je to. Pořád jsi to ty. R^

2 0
možnosti
Foto

Ehm, ehm, Davide včera večer jsem si u dalsigo oranžového alkoholické napoje uvědomila, že jsem na dnešek nic nevypustila... Samozřejmě jsem se uklepla a pustila to hned ;-D pak stáhla a zase pustila až na pátou ráno ;-D

Tys to stihl vidět???? 8-o jsi bystrý jako listicka ;-)

.... jsem ;-)....

1 0
možnosti
Foto

J42a48n 96Š82i42k

23. 7. 2020 8:03

Dnes zamyšlení, vše co stárne se mění a něco ztrácí, ale také něco získává. Hezký den přeji Bohunko

3 0
možnosti
Foto

Jane. Zdravím tě. Občas se mi povede něco k zamyšlení ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jak říkám, Bohunko z Telče, erotiku nacházíš i v tom ruchadle. Karma ranní. R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, beru to jako kompliment a děkuju za něj :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.