Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tyto veterány ráda fotím. Sluší jim to. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou to fotogenicti krasavci a krásky ;-)

0 0
možnosti
DP

Teda Bohunko, takove zklamani;-(Ja uz se tesil, jak si prectu, ze muzu i v mem kmetskem veku byt sexy, a nic:-(. Sice uz jsem v nadpisu tusil kulisarnu, ale porad jsem doufal...8-oAle fotky jak veteranu, tak kvetin jsou moc hezke, povedlo se, coz zmirnilo me zklamani;-D

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že fotky pofoukaly tvou bolistku :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, krása a zdravím moc!R^V

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko. Díky.

Tu velkou akci, která u nás proběhla (sobota - neděle), jsem nestihla, to byla opravdu velká akce.... A ta auta... Za rok vyfotím, jestli se k nim dostanu.

0 0
možnosti
Foto

ááách, krása! Jen mi nejde na rozum, proč nesměly ty krásný auťáky být na náměstí...

2 0
možnosti

I mě by to zajímalo.

1 0
možnosti
PL

Kdo by to řekl, co ho může v Telči potkat R^

1 0
možnosti
Foto

V létě jsou tu podobné akce. Veteráni, balóny nad Telči.... Motorky, zpívání, mažoretky (ach to je pokoukani, asi ještě hezčí než auta ;-))

Telč žije.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, že ty máš procenta od všech restaurací a penzionů v Telči? Jako taková cestovatelská bludička lákáš pocestné k návštěvě. Nutno podotknout, že se Ti to daří. R^

1 0
možnosti
Foto

Snažím se nalákat, ale zatím dostává Telč košem... Valcuji ji Hluboká, Lednice, Mikulov a Brno....Jo a Třebíč ;-D viď, Stonko V

1 0
možnosti
Foto

Krásná žena a krásná auta, hmmmm, hmmmm.... smí se to vůbec ještě? ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

U nás máme vsechno krásné :-)

Ne, přeháním... Ale zboznuju to tady.

1 0
možnosti
JH

J49a66n 60H73u85r28k80a

19. 7. 2020 11:49

...a jsem zase nevěrnej kdo by odolal...

1 0
možnosti
Foto

Když jsem okukovala, nějaký pár obdivoval bentley a pan povídá : "zlatá naše fábka, mě by píp (sprosté slovo), že se to musí lestit" ;-D

tohle musí člověk milovat i s leštěním;-)

0 0
možnosti
IL

I53v51a93n58a 70L27a46n54c66e

19. 7. 2020 11:20

Hned bych do Telce prijela.Je tam krasne. A takovou babicku s dedeckem by nebylo spatne vlastnit. I kdy s babicama a dedeckama musi byt hodne prace, aby vypadaly k svetu.R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jsou často podobné akce. I motorky. Nebo akce o které píšu níže, závody (no, závody ;-D) tam je k vidění ještě víc. Závodní, elegantní, staroucke a nádherné vozy. Za rok určitě zvecnim a vydám tady ;-)

0 0
možnosti
ZS

Ne můžou, ale jsou sexy! Krása veliká. R^V

1 0
možnosti
Foto

Zdeni příští rok se stavtr na víkendovou akci veteránů, kteří "závodí" po městě a do Slavonic, ty máš ráda...

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.