Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Snad jsem tu alegorii (?), spravne pochopil. Blog na vybornou - :)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, skoro bych se vsadil, že ten příběh není o rejskovi a myši. Že by alegorie? Milostný trojúhelník?

1 0
možnosti
Foto

Já nevím. Zdenicka ráda říká : "možná jo, možná ne" ;-D takže asi tak ;-)

1 0
možnosti
Foto

Opravdu? Děkuju. :-)Moc děkuju.

0 0
možnosti
FF

Je málo oáz pro tolik myší a rejsků. Ani myšička, co kašičku vařila, každému nedala.

:-)

1 0
možnosti
Foto

No právě, všechny myši zkrátka nemůžou mít to, po čem touží. :-) a nemůžou dát všem ;-)

1 0
možnosti
Foto

To je prostě nádhera! Vzpomněla jsem si na Malého prince. I myšky mají svou studnu (aloe) v poušti...

Toho rejska je mi líto.;-(VR^

1 0
možnosti
Foto

Studna nebo aloe.... Občas každý potřebuje kousek něčeho svého :-)

Díky Pavli.

1 0
možnosti
Foto

R^Na, vezmi si a posluž si, co hrdlo (tělo) ráčí... Abych měl proč žárlit.

Strašná vlastnost.

Posílám Ti sluneční paprsek, Bohunko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Myši i rostlinky můžou mít podivné vlastnosti. ;-) děkuju za paprsek.

Honzi, včera jsi měl svátek, přeji všechno nejlepší.

1 0
možnosti
Foto

O myších a lidech... nádhera :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, přeji den bez mráčků. :-)

1 0
možnosti
Foto

J23a58n 43Š15i32k

25. 6. 2020 5:26

Dobré ráno, myš po ránu viděti, krásný den míti :-) a ten přeji i Tobě. Hezký R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný čtvrtek, Jane. PS: opožděně vše nejlepší k včerejšímu svátku. :-)

Tuhle mi přeběhla myš přes nárt, přestože se jich nebojím, vřískala jsem jak ženská ;-D takže myš viděti běžeti, výkřiky jistě slyšeti. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.