Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

A jestlipak jste si všimla Bohunko, jak na Vás na tom pátém snímku, vycenil zuby žlutý barák, či co to je;-D

1 0
možnosti
FF

A na posledním snímku, se Vám v krajině podařilo vytvořit docela pěkné jezírko:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, to jezírko je pěkné. Umělecké dílo ;-D

1 0
možnosti
Foto

Na mě cení zuby kdekdo, kdeco ;-D

1 0
možnosti
FF

Možná si Vás kdekdo i kdeco dost cení;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.