Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jestlipak jste si všimla Bohunko, jak na Vás na tom pátém snímku, vycenil zuby žlutý barák, či co to je;-D

1 0
možnosti

A na posledním snímku, se Vám v krajině podařilo vytvořit docela pěkné jezírko:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Stonko. Nezmokli jste???

:-)dí ky

0 0
možnosti
Foto

Tak aspoň bude manželova milenka opět zářit krásou!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Člověče, ta nemá žádný mindrák, ta se cítí být krásná vždy. Jak to ta potvora dělá? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to byl zase zavádějící titulek. Já teda zásadně nechávám auto omoknout.

1 0
možnosti
Foto

Já vím, dnes jsem vás trošku ošidila...;-D Zajímalo mne, jestli opravdu název přitáhne víc čtenářů... a je to tak:-)

1 0
možnosti

A pak, že není voda!:-)))

(ta diskuze pánů je poněkud monotónní. Zklamání:-))))

2 0
možnosti
Foto

Maruško my jsme v určitých případech monotónní, to zařídila příroda ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No reportáž ze sprchy to sice není... nu dobrá, kdo si počká ;-D, ale i tak dobrý ;-D

1 0
možnosti
Foto

O sprše uvazuji už dlouho, není kdo by se svlékl ;-D

0 0
možnosti

Kdyz se sprchuje Bohunka Jakubcova by nebylo?;-D

1 0
možnosti
Foto

Michale, to asi nee. Je to jako sprchování každé jiné ženy, nic k zachycení na památku ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jitko, přišlo mi to zajímavé... Díky.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, jeden Marek T teď bude mít z tebe radost, tak jako jáR^;-D Tady leje...

1 0
možnosti
Foto

Horste... Kdo??? 8-o

U nás lilo včera večer, docela mazec!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.