Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko .... doháním čtení R^V

1 0
možnosti
Foto

Nemusíš nijak chvátat ;-) ale díky ;-)

0 0
možnosti

Sice clanek dobry, ale trochu neklid duse vzbuzujici pointa clanku - zatimco my si casto myslime, ze je vedle nas andel, muze se z toho andilka nakonec vyklubat dablik (v lepsim pripade) a nebo dokonce skutecny dabel. Shoda fikce se skutecnosti asi nahodna?;-D

1 0
možnosti
Foto

Dane, někdy si člověk "hřeje hada na prsou". V tomto případě (jako ve většině mých blogů) jde o fikci ;-)

Fanuel... mi připomíná jednoho klucinu z rodneho města, mladšího než jsem já, který kdysi chtěl, ale nevěděl jak... Pak odešel do světa a bohužel už jsme se nikdy nepotkali. Před pár lety odešel nahoru a teď mně navštěvuje jen v mých fantaziich. Věřím, že ho tam jednou potkám. :-)

Rada tě tu opět vidím ;-)

1 0
možnosti
Foto

J53a64n 33Š40i79k

4. 6. 2020 14:10

Skvělé. Ano, přesně tak to je, viď. Tak se to někdy vyvine. Krásný den Anděli

1 0
možnosti
Foto

Vím, že tenhle blog byl dost "nafoukany".... :-) mohla jsem tam napsat jméno jiné ženy, ale.... To by se na mě mohli nahoře zlobit, že lzu ;-D

Jane, díky moc. Hezký čtvrtek a spoustu andělů kolem Tebe.

0 0
možnosti

To zase nemůžu komentovat:-) Mnoho podnětů...

Snad jen, že teorie a fantazie jsou nekonečné, že Bohunko?!

1 0
možnosti
Foto

Chichi... Moje fantazie je nekonečná... ;-D

Ty teorie taky dávám ;-D

No... Praxe.... Už mlčím, už mlčím... ;-D

1 0
možnosti

Ono být andělem, to dá někdy dost fušku...něco o tom vím;-)

1 0
možnosti

No jo, MY víme:-))))

1 0
možnosti

...až mně toho neviňátka bylo líto. Až to bude kamarádům vyprávět, Bůh chraň nebe.;-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že mu taťka nařídil držet jazyk za zuby. ;-D

Děkuji za Váš čas

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší je, když někteří muži by také neměli chodit ven bez. Bohunko, tumášR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Muži a jejich "naostro" ;-D

To je zas na jiný blog ;-D

0 0
možnosti
Foto

No endlich, parádní - jak je u Tebe zvykem, Bohunko z Telče. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Nedaří se mi dnes odpovídat :-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS