Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Jsem se z Tebe, Bohunko, celá orosila.

R^V

2 0
možnosti
DP

No teda Bohunko, Tvoje dryacnicke sny jsou opravdu nedostizne;-) Ja jsem se zpotil jenom ctenim Tveho blogu;-D

2 0
možnosti
Foto

A dovedeš si představit, jak jsem po takovém snu ráno unavená? ;-D to je děs, ale že bych se ráno probudila hubenejsi o gram, to nee. ;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, díky moc. Jsem z toho celá uběhaná ;-D občas bych potřebovala sen, kdy jen tak ležím a popíjím kakao, slunce hřeje a já jsem šťastná ;-D

Ale takové sny mě míjejí.

0 0
možnosti
Foto

Sen nebo ses dala na kondiční běhání?;-) Každopádně, pěkně napsané.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já a běhat ;-D???

Pavli, zkoušela jsem to v zivotr několikrát a fakt neumim dýchat, pálí mě plosky, bolí hrudník ;-), plíce chcipaj... ;-D

Samozřejmě sen... Tam mi jde vše.

1 0
možnosti
VF

To se mně také stávalo, ale ta úleva, když jsem se z takového snu probudila.;-)

1 0
možnosti
Foto

To mi povídejte. Večer, když usínám... se občas bojím ;-Da nedočkavě vyhlížím ráno ;-)

Díky za příspěvek, mějte hezké sny :-)

1 0
možnosti
FF

....probouzení po narkóze, či cesta za světlem nebo snaha se vymanit a skaliska, co jsou nápomocna a v ozvěně volají, easy, easy, by burcovaly, jak snadné to je, dokud můžeš...;-)

A Bohunko, také Vám posílám odkazy na běh...

https://www.youtube.com/watch?v=lmc21V-zBq0

..a ještě jeden u kterého vydržte, prosím, až do konce. I sám zpěvák s celým ansáblem byli trochu překvapeni a mně trochu běhal mráz po zádech:-)

https://www.youtube.com/watch?v=EPKkjUpwwGY

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, děkuju, děkuju.... Teda Františku to jste mi poslal kraaaasu. Já si to s dovolením uzmu a přidám k nějakému blogu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Teda Bohunko, četl jsem to tak rychle, že jsem se u toho zadýchal skoro stejně jako ta hrdinka na útěku.R^

3 0
možnosti
Foto

Davide, sportujes rád? Dýchání je prý důležité, aby to člověk doběhl. Ještě jsem se to nenaučila, takže já radši chodím než běhám. ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Až se mi z té námahy zvedl tlak;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tak se zase zklidni, posaď se, to už dneska stačilo. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, měla by ses spojit s Emou z mého dnešního blogu, aby nafilmovala tvé články. Hezký den!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Emu zdravím, má možnost si vzít z blogu, co se jí hodí. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, když to tak vezmeš, tak vlastně všichni před něčím utíkáme a nemůžeme utéct. Tedy skoro všichni, pokud by někdo chtěl říct, že se ho to netýká,

Hezký den, karmaR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, ano ženeme se někam a ani nevíme, co nás tam čeká ;-) Honzi, běh někdy vubec není špatný. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.